Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

vleier

Forumguru
:deuk:
Helaas, Pitbulls zijn verboden in Frankrijk.

Oke grens belgie frankrijk haha. Heb je de kilometers ook weer voor elkaar.

En ik kan alleen maar handgeschakeld rijden. Vind het zelf wel fijn. De flippers uit de auto van mijn moeder vind ik dus echt klote werken.

Skoda-MAN

Forumguru
Jaja, maak er maar grappen over. Voorlopig ben ik er blij mee en kom ik niemand tegen in dezelfde auto. :tongue:

Ze zijn allemaal jaloers.
Maar zonder geheid, je bent er zo lang en intensief mee bezig geweest dat het een klein beetje een obsessie geworden is.
Ik kan me dan ook goed voorstellen dat je niets negatiefs wil horen over je project en dat ziet als een aanval.
Niemand wil je treiteren of belachelijk maken maar alleen een beetje plagen en ja, als je hapt ben je het haasje.:bloemen::cheers:

B.Stuurder

Forumguru
Maar zonder geheid, je bent er zo lang en intensief mee bezig geweest dat het een klein beetje een obsessie geworden is.
Dat is wel één van mijn slechte eigenschappen ja, vastbijten en niet meer loslaten, óók als het niet meer nuttig is. En een beetje moe op dit moment, omdat de boog lang gespannen heeft gestaan, dat helpt ook niet :)

rudolfi

Forumguru
Jaja, maak er maar grappen over. Voorlopig ben ik er blij mee en kom ik niemand tegen in dezelfde auto. :tongue:

Overigens is de kofferbak wel degelijk aangepast omwille van mijn hond. Bagagepakket met verhoogde vloer voor makkelijk inspringen, bagagenet als veiligheid, dubbele vloer om spullen onder de vloer te doen zodat de bak leeg blijft en tenslotte een omkeerbare mat met de rubberzijde boven, zodat ze niet door de hele bak glijdt als ik een beetje stevig rijd. Wat snel het geval is met een 1.8, in plaats van een 1.0 of een 1.6 dieseltje. En, wat hebben jullie allemaal voor specifieke zaken op je auto?:pieker::tongue::tongue::maakmegek:

Custom voorbumper. Stukje huisvlijt met plastidip
c6a2e089ced464edaf22573053e803a2.jpg

19 inch RS4 wielen.
r1c6k1.jpg

dirkie996

Forumguru

Overigens is de kofferbak wel degelijk aangepast omwille van mijn hond. Bagagepakket met verhoogde vloer voor makkelijk inspringen, bagagenet als veiligheid, dubbele vloer om spullen onder de vloer te doen zodat de bak leeg blijft en tenslotte een omkeerbare mat met de rubberzijde boven, zodat ze niet door de hele bak glijdt als ik een beetje stevig rijd. Wat snel het geval is met een 1.8, in plaats van een 1.0 of een 1.6 dieseltje. En, wat hebben jullie allemaal voor specifieke zaken op je auto?:pieker::tongue::tongue::maakmegek:
Ik heb momenteel niks van specifieke zaken, want ik heb mijn Octavia 2fl combi, met zo'n 1.6 dieseltje, te vroeg verkocht. En ik kan 'n nieuwe nog niet bestellen. Gelukkig heeft de vriendin nog 'n Fabia II fl met zo'n 3 cilindertje met het mega bangelijke vermogen van 60pk:thumbsup:. Dus opgepast als je me tegenkomt ( blauwe faab met wit dak en belgische nrplaat), ik rijd als een gek en benut iedere pk, hetgeen m'n Labrador, achterin, niet leuk vind:maakmegek:. Oja, als optie zit er een radio met preselectie's in de faab.:tongue:

philippe bakker

Forumguru
Man man, lang niet gehad, dat ik zit te wachten op een excuus om ergens heen te rijden! Kan niet wachten tot hij goed is ingereden. Al zeiden twee verkopers bij de dealer dat inrijden niet noodzakelijk meer is, als je maar niet koud het gaspedaal vloert. Maar dat is nooit goed natuurlijk. Ik blijf toch even voorzichtig....
Volgende week maandag kom ik he !

Bovenaan Onderaan