dirkie996
Forumguru
Moest je maar een combi gekocht hebbenik ben bijna 1,95 Nu is een Skoda ruim. Ik kan achterin zitten. Maar ga nu niet verwachten dat ik lenig ben. Dat is niet echt mijn sterke kant haha.
Op hoeveel km zit je nu eigenlijk??
Moest je maar een combi gekocht hebbenik ben bijna 1,95 Nu is een Skoda ruim. Ik kan achterin zitten. Maar ga nu niet verwachten dat ik lenig ben. Dat is niet echt mijn sterke kant haha.
Moest je maar een combi gekocht hebben
Zoiets maar dan op @B.Stuurder
Het verschil in acceleratie zal wel heel groot zijn in vergelijking met de Renault.Haha, neenee ik probeer onder de 4500 toeren te blijven, daarmee op half gas wel één of andere Nissan geplaagd, die heel druk hard aan het rijden was. Ik moet zeggen het gemak waarmee de auto versneld, zelfs zonder veel toeren, is indrukwekkend.
1 keer schakelde de bak 2 versnellingen terug, omdat ik net iets te snel te veel gas gaf toen ik de Sport stand aan het proberen was, toen ging de auto even naar 5500 - 6000 toeren. Dat was binnen de bebouwde kom en had in een oogwenk mijn rijbewijs kunnen kosten. De auto schoot echt weg en de inhaalmanoeuvre was héél snel uitgevoerd.
Conclusie is dat je met een fluwelen voet moet rijden I.c.m. De 7DSG, zelfs zonder tuning al. De prestaties rechtvaardigen het uiterlijk
Haha, neenee ik probeer onder de 4500 toeren te blijven, daarmee op half gas wel één of andere Nissan geplaagd, die heel druk hard aan het rijden was. Ik moet zeggen het gemak waarmee de auto versneld, zelfs zonder veel toeren, is indrukwekkend.
1 keer schakelde de bak 2 versnellingen terug, omdat ik net iets te snel te veel gas gaf toen ik de Sport stand aan het proberen was, toen ging de auto even naar 5500 - 6000 toeren. Dat was binnen de bebouwde kom en had in een oogwenk mijn rijbewijs kunnen kosten. De auto schoot echt weg en de inhaalmanoeuvre was héél snel uitgevoerd.
Conclusie is dat je met een fluwelen voet moet rijden I.c.m. De 7DSG, zelfs zonder tuning al. De prestaties rechtvaardigen het uiterlijk
Raar maar waar, maar op de motor zie je die flitsers veel sneller, deels omdat je in open lucht en hoger zit.Volgens mij heeft Bstuurder motor gereden in het verleden, dus die heeft wel ervaring met het voorkomen van boetes met een machine die veel te snel is voor de openbare weg...
Op het juiste moment gek doen...
Volgens mij heeft Bstuurder motor gereden in het verleden, dus die heeft wel ervaring met het voorkomen van boetes met een machine die veel te snel is voor de openbare weg...
Op het juiste moment gek doen...
+1Conclusie is dat je met een fluwelen voet moet rijden I.c.m. De 7DSG, zelfs zonder tuning al. De prestaties rechtvaardigen het uiterlijk
Hier hebben we bijna geen flitsers dus dat is ook wel makkelijk
Ik heb zonet mijn 6de bekeuring gekregen sinds april vorig jaar. En het was 56 waar je 50 mocht
Weet ik... ik woon ongeveer een half uur bij jou vandaan..
Mijn laatste boete in het oosten was in 2007, als ik boetes oploop dan is dat wanneer ik me eens in het westen waag..
Het wordt pas echt link wanneer je daar blind op vertrouwd!
Blijven opletten, of niet zo heel hard rijden.
Hoe zou het nog gaan met @B.Stuurder ?? Waarschijnlijk kilometers aan 't draaien? We zijn dat niet gewend van hem, zo lang off-line.