Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

B.Stuurder

Forumguru
Haha, neenee ik probeer onder de 4500 toeren te blijven, daarmee op half gas wel één of andere Nissan geplaagd, die heel druk hard aan het rijden was. Ik moet zeggen het gemak waarmee de auto versneld, zelfs zonder veel toeren, is indrukwekkend.
1 keer schakelde de bak 2 versnellingen terug, omdat ik net iets te snel te veel gas gaf toen ik de Sport stand aan het proberen was, toen ging de auto even naar 5500 - 6000 toeren. Dat was binnen de bebouwde kom en had in een oogwenk mijn rijbewijs kunnen kosten. De auto schoot echt weg en de inhaalmanoeuvre was héél snel uitgevoerd.
Conclusie is dat je met een fluwelen voet moet rijden I.c.m. De 7DSG, zelfs zonder tuning al. De prestaties rechtvaardigen het uiterlijk :jaja:

dirkie996

Forumguru
Haha, neenee ik probeer onder de 4500 toeren te blijven, daarmee op half gas wel één of andere Nissan geplaagd, die heel druk hard aan het rijden was. Ik moet zeggen het gemak waarmee de auto versneld, zelfs zonder veel toeren, is indrukwekkend.
1 keer schakelde de bak 2 versnellingen terug, omdat ik net iets te snel te veel gas gaf toen ik de Sport stand aan het proberen was, toen ging de auto even naar 5500 - 6000 toeren. Dat was binnen de bebouwde kom en had in een oogwenk mijn rijbewijs kunnen kosten. De auto schoot echt weg en de inhaalmanoeuvre was héél snel uitgevoerd.
Conclusie is dat je met een fluwelen voet moet rijden I.c.m. De 7DSG, zelfs zonder tuning al. De prestaties rechtvaardigen het uiterlijk :jaja:
Het verschil in acceleratie zal wel heel groot zijn in vergelijking met de Renault.

vleier

Forumguru

Als je dat mooie roze geval nog hebt over een jaar dan geloof ik je ook gewoon niet

Kempes

Forumguru
Volgens mij heeft Bstuurder motor gereden in het verleden, dus die heeft wel ervaring met het voorkomen van boetes met een machine die veel te snel is voor de openbare weg...

Op het juiste moment gek doen...

dirkie996

Forumguru
Volgens mij heeft Bstuurder motor gereden in het verleden, dus die heeft wel ervaring met het voorkomen van boetes met een machine die veel te snel is voor de openbare weg...

Raar maar waar, maar op de motor zie je die flitsers veel sneller, deels omdat je in open lucht en hoger zit.
Mij heeft het in ieder geval al dikwijls geholpen om m'n roze papiertje te behouden:dankje:

vleier

Forumguru

Hier hebben we bijna geen flitsers dus dat is ook wel makkelijk

Kempes

Forumguru
Hier hebben we bijna geen flitsers dus dat is ook wel makkelijk

Weet ik... ik woon ongeveer een half uur bij jou vandaan..

Mijn laatste boete in het oosten was in 2007, als ik boetes oploop dan is dat wanneer ik me eens in het westen waag..

vleier

Forumguru
Het wordt pas echt link wanneer je daar blind op vertrouwd!

Blijven opletten, of niet zo heel hard rijden;).

Oke 3 mobiele flitsers (ingang weerselo bij de antiekwinkel, Hardenbergerweg lange rechte stuk voor kloosterhaar gelijk na Langeveen, Ingang Westerhaar bij AJ Slaat Betonhandel)
Ben er niet zo heel bang voor. Ergens heb ik bij alleen die van Weerselo een boete gekregen maar dat was al 5 jaar geleden.

Rosinfield

† In Memoriam
Ook druk met werk begreep ik. Ja, beide keren met de testrit bij JD leek men zich ook niet bepaald druk te maken om flitsers ;)

Bovenaan Onderaan