Nee @EdK nu zit je mis. Dat zou net zoiets zijn als een kerk op slot doen omdat er soms iemand vals komt zingen. Of het nu vals is of niet, gezongen wordt er en daar gaat het om.Tsja dan mot je er maar een slot op laten zetten
Slotenmaker @Hetzer doet dat voor jou op aanvraag hoor.....
Zit dan ook niet zo te klagen.... wilde al haast @Bakkertje een PB gaan sturen of hij voor jou een jurkje wilde bestellen bij Ali......Ik vind het wel gezellig zo, uiteindelijk gaat het toch steeds weer over het topic. Min of meer
OerhollandsZit dan ook niet zo te klagen....
Oerhollands
Hij is wel verdomd zuinig met de toerenZelfde als krenterig zijn maar aan jou aito te zien ben je dat ook niet
Hij is wel verdomd zuinig met de toeren
Straks eerst eens kijken wat hij echt kan. Maar gezien ik half gas al de meesten het nakijken geef, zal de gein van het pesten ook gauw af zijn. Voor de serieuzere jongens zijn echter nog wat aanpassingen nodig denk ik.Nieuwe motor inrijden he. Denk dat hij daarna ook wel anderen gaat pesten op de weg
ach ik heb dik 400 paarden onder de kap en zou heel veel kunnen 'plagen' maar waarom zou ik dat doen? Net of je jezelf moet bewijzen omdat je geen Duitse premium bezit??Straks eerst eens kijken wat hij echt kan. Maar gezien ik half gas al de meesten het nakijken geef, zal de gein van het pesten ook gauw af zijn. Voor de serieuzere jongens zijn echter nog wat aanpassingen nodig denk ik.
ik denk het niet, het is uiteindelijk mijn auto niet en hij is al behoorlijk snel. Zou ik het wel doen, dan ga ik dat niet aan de grote klok hangen....zit je nog aan chippen te denken? Of heb je zoiets van hij is snel zat en toch een risico ivm lease...
ach ik heb dik 400 paarden onder de kap en zou heel veel kunnen 'plagen' maar waarom zou ik dat doen? Net of je jezelf moet bewijzen omdat je geen Duitse premium bezit??
Straks eerst eens kijken wat hij echt kan. Maar gezien ik half gas al de meesten het nakijken geef, zal de gein van het pesten ook gauw af zijn. Voor de serieuzere jongens zijn echter nog wat aanpassingen nodig denk ik.
ik denk het niet, het is uiteindelijk mijn auto niet en hij is al behoorlijk snel. Zou ik het wel doen, dan ga ik dat niet aan de grote klok hangen....
Ik had een Duitse Premium kunnen kiezen, maar heb dit niet gedaan, onder meer omdat ik daar geen waarde aan hecht. Ik vond techniek en snufjes belangrijker dan status, ontleend aan een automerk. Dus dat zeker niet, het benadrukken op het rijden van een Duitse Premium auto, dat doen sommige andere mensen al genoeg wat mij betreft.
Ja, het ziet er mooi uit. Het is in metallic zwart gedaan, bijpassend bij de spiegels. Geen last met krabben of de wasstraat wat dat betreft, het zit er goed op. Ziet er gespoten uit, behalve helemaal vooraan achter de spiegels aan het einde van de toplijst. Dat is een moeilijke hoek denk ik, daar is een heel miniem stukje chroom te zien, maar dan moet je er echt bovenop gaan zitten, het is minder dan 0,5 mm, maar aan beide kanten. De ene lijst loopt daar onder het andere deel, dus lastig.Volgende vraag...
Hoe bevallen de gewrapte randjes rondom de ramen? Gaat dit goed met het krabben van de ramen?
Ja ik heb een coupon. Of ik die ga gebruiken is de vraag.De coupon heb je toch al?
het is er dus al door, het wordt een Kodiaq?hier idem dito
voor het bedrag wat ik straks neer tel voor de Kodiaq had ik ook een Q5 of A6 kunnen rijden, maar niet vol opties zoals nu. Status sucks