vleier
Forumguru
Ook druk met werk begreep ik. Ja, beide keren met de testrit bij JD leek men zich ook niet bepaald druk te maken om flitsers
Ik ben ook aan het ''werk''. Het is voor mij een voordeel dat ik met een machine werk
Ook druk met werk begreep ik. Ja, beide keren met de testrit bij JD leek men zich ook niet bepaald druk te maken om flitsers
Ook druk met werk begreep ik. Ja, beide keren met de testrit bij JD leek men zich ook niet bepaald druk te maken om flitsers
Dat stukje waar JD test kom ik regelmatig en nog nooit flitsers gezien, maar ik heb daar een keer een motorrijder voor me zijn onderbeen zien verliezen...sindsdien rij ik daar niet met zo'n lekker gevoel
Of : "amai, reed die motorrijder zo hard dat z'n onderbeen afwaaide?" ( sorry, flauw mopje, en nu terug on-topic over blauwe haai)Oke ik mag er geen grappen over maken maar ergens begin ik toch zon ''Komt een man bij de dokter'' idee te krijgen hierbij.
Of : "amai, reed die motorrijder zo hard dat z'n onderbeen afwaaide?" ( sorry, flauw mopje, en nu terug on-topic over blauwe haai)
Hij zag er geen been meer in waarschijnlijk
Lukt dat ??????ik probeer onder de 4500 toeren te blijven
Ik heb zonet mijn 6de bekeuring gekregen sinds april vorig jaar. En het was 56 waar je 50 mocht
Ik was net de straat uit. Was bij wijze v spreken mij nog in de auto aan het nestelen
Pas er mee op hoor, voor je het weet zit je ook langer in je wagen omdat je je eitje nog ff moet leggen.....Was bij wijze v spreken mij nog in de auto aan het nestelen
Tsja daar bestaan flitspalen die staan ingesteld op 20Km per uur..... probeert daar maar eens onder te blijven....Het slaat nergens op. Duitse maatstaven zijn echt beter
Hoe weet je dat? Heb ik dat ook al verteld hier?Volgens mij heeft Bstuurder motor gereden in het verleden, dus die heeft wel ervaring met het voorkomen van boetes met een machine die veel te snel is voor de openbare weg...
Op het juiste moment gek doen...
Moeilijk! De verleiding is enorm groot.Lukt dat ??????