Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

Kempes

Forumguru
Ook druk met werk begreep ik. Ja, beide keren met de testrit bij JD leek men zich ook niet bepaald druk te maken om flitsers ;)

Dat stukje waar JD test kom ik regelmatig en nog nooit flitsers gezien, maar ik heb daar een keer een motorrijder voor me zijn onderbeen zien verliezen...sindsdien rij ik daar niet met zo'n lekker gevoel:nailbiting::(

vleier

Forumguru
Dat stukje waar JD test kom ik regelmatig en nog nooit flitsers gezien, maar ik heb daar een keer een motorrijder voor me zijn onderbeen zien verliezen...sindsdien rij ik daar niet met zo'n lekker gevoel:nailbiting::(

Oke ik mag er geen grappen over maken maar ergens begin ik toch zon ''Komt een man bij de dokter'' idee te krijgen hierbij.

Laatst bewerkt:

dirkie996

Forumguru
Oke ik mag er geen grappen over maken maar ergens begin ik toch zon ''Komt een man bij de dokter'' idee te krijgen hierbij.
Of : "amai, reed die motorrijder zo hard dat z'n onderbeen afwaaide?" ( sorry, flauw mopje, en nu terug on-topic over blauwe haai)

vleier

Forumguru
Of : "amai, reed die motorrijder zo hard dat z'n onderbeen afwaaide?" ( sorry, flauw mopje, en nu terug on-topic over blauwe haai)

nee komt de man thuis vraagt de vrouw '' waar is je been gebleven?''
Zegt de man ''kutzooi helemaal vergeten. Wou ff wat lichter worden bij de grens''

jha en nu weer over op de blauwe haai.

vleier

Forumguru
normaal reageert hij gemiddeld 17 berichten per dag.
Nu reageert hij er misschien 5.
Maar zijn topic gaat wel over wat hij zei alleen dwalen we een beetje af.
Geen idee hoe het komt maar miss heeft er iemand wel een idee waardoor of door wie.

EdK

Forumguru
Ik heb zonet mijn 6de bekeuring gekregen sinds april vorig jaar. En het was 56 waar je 50 mocht :(

Tsja rotboetes maar als je de correctie er ff bij optelt is het een overschrijding die je echt wel kunt zien op je teller..
Dus tsja misschien iets minder op de grens rijden ??

Laatst bewerkt:

vleier

Forumguru
Die boetes na correctie onder de 10km/u vind ik.gewoon onzin. Het slaat nergens op. Duitse maatstaven zijn echt beter

Canon-Eye

Forumguru
Dan was het zonder de correctie toch al gauw boven de 10 km/u teveel. En bij max 50 is dat dus 20 of meer procent te snel. Dat doe je dan toch echt zelf...
Je kunt ook je gps-snelheid aanhouden en het dan niet al te dun schillen, in de wetenschap dat die paar kms extra een totaal verwarloosbare tijd'winst' opleveren.
Gebruik er de cruisecontrol bij (of limiter, als die erop zit) en je hebt nergens last van... :pardon:

B.Stuurder

Forumguru
Volgens mij heeft Bstuurder motor gereden in het verleden, dus die heeft wel ervaring met het voorkomen van boetes met een machine die veel te snel is voor de openbare weg...

Op het juiste moment gek doen...
Hoe weet je dat? Heb ik dat ook al verteld hier? :laugh:
Maar naast dat is er ook Flitsmeister. Vanmiddag nog een verdekt opgestelde motoragent gespot, reed ik keurig 120 waar je 100 mag :maakmegek:

B.Stuurder

Forumguru
Ik had al gezegd, ergens op dit forum, dat het akelig druk is de komende tijd. Vandaar minder tijd, maar meer kilometers...:D
Maar mijn vermoeden klopt wel, als ik even mijn hielen licht, dat wordt mij topic meteen verkl**t. :maakmegek:
Kilometerstand: 974 :nailbiting:

Bovenaan Onderaan