Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

philippe bakker

Forumguru
Onze generatie is blijkbaar saai geworden. Als ik klein was dan vond ik dat een sportwagen witte lettertjes op zijn banden had. ( was toen mode) dat heeft nu geen enkele meer. Een sportwagen had toen een mega spoiler vanachter om er lekker stoer uit te zien. Tegenwoordig hebben ze een inklapbare om maar niet op te vallen. Toen zag je al es een auto met op de motorkap een blote vrouw opgeschilderd. Waar is dat heen? Of die dingen mooi zijn ? Misschien maar ze laten je auto onderscheiden Vd rest. We zijn blijkbaar iets meer grijze muis geworden met zijn allen

B.Stuurder

Forumguru
Als ik zo eens om me heen kijk, is dat raceblue nou niet bepaald onderscheidend :) Het is eerder "het nieuwe grijs" ;)
Shit en ik maar denken dat ik uit de band spring. Gelukkig maakt het interieur dan nog wat goed. Niet iedereen kan zeggen dat zijn interieur als voorbeeld wordt gesteld door een lederinbouwer. Mooi of niet mooi, in elk geval bijzonder :pardon:

Cordoba

Forumguru
Origineel zeker.
Maar ik verwacht niet dat de extra CO2-opname door de geraniums opweegt tegen de extra uitstoot door de hogere luchtweerstand...

Je moet ze ook aan de binnenkant van het portier hangen. Zolang je dat niet door hebt, ben je niet geschikt om achter de geraniums te zitten. ;)

Rosinfield

† In Memoriam
Nou vind ik toch al dat we teveel allemaal in dezelfde auto rijden. Vroeger (opa vertelt) onderscheidden de diverse merken en modellen zich veel meer van elkaar. Tegenwoordig is het veel van hetzelfde. Binnen een merk is het zelfs vaak zo dat de verschillende modellen gewoon meer of minder heet gewassen versies lijken van hetzelfde uitgangspunt.

Chiel

Actief lid
Er is helemaal niets mis met een muisgrijze Octavia met de standaard zwarte stoffen bekleding.
Saai? In mijn ogen is de auto saai om te zien, maar..... na ruim 40.000 km geniet ik nog iedere dag van het rijplezier, comfort en ruimte die de Octavia biedt. De standaard 1.4TSI - 150 pk motor gekoppeld aan de DSG-7 bak + ACC levert mij iedere kilometer veel voldoening.

Ik vind het prachtig te lezen hoeveel geld en moeite anderen steken in het verfraaien van een Octavia aan de binnenkant en buitenkant en daar voldoening uit halen. Prima! Echt waar.

Maar ik ben gewoon heel blij met mijn grijze "wolfje" in muizenpak. Kleurt misschien het beste bij het weinige grijze hoofdhaar dat ik nog heb.... :yeehaa:

rudolfi

Forumguru
Nou vind ik toch al dat we teveel allemaal in dezelfde auto rijden. Vroeger (opa vertelt) onderscheidden de diverse merken en modellen zich veel meer van elkaar. Tegenwoordig is het veel van hetzelfde. Binnen een merk is het zelfs vaak zo dat de verschillende modellen gewoon meer of minder heet gewassen versies lijken van hetzelfde uitgangspunt.

Dat ben ik wel met je eens. Audi heeft het een tijd gehad dat je ze kocht per meter. Neus en kont waren hetzelfde en daar maar voor de rest waren de A4, A6 en A8 min of meer gelijk

Schippersss

Forumguru
Vaak zit men met een leasert, vast aan een aantal standaard kleuren. Dat verklaart het huidige beeld op de weg tegenwoordig.

philippe bakker

Forumguru
Er is helemaal niets mis met een muisgrijze Octavia met de standaard zwarte stoffen bekleding.
Saai? In mijn ogen is de auto saai om te zien, maar..... na ruim 40.000 km geniet ik nog iedere dag van het rijplezier, comfort en ruimte die de Octavia biedt. De standaard 1.4TSI - 150 pk motor gekoppeld aan de DSG-7 bak + ACC levert mij iedere kilometer veel voldoening.

Ik vind het prachtig te lezen hoeveel geld en moeite anderen steken in het verfraaien van een Octavia aan de binnenkant en buitenkant en daar voldoening uit halen. Prima! Echt waar.

Maar ik ben gewoon heel blij met mijn grijze "wolfje" in muizenpak. Kleurt misschien het beste bij het weinige grijze hoofdhaar dat ik nog heb.... :yeehaa:
awel vorige week reed ik met mijn RS naar het park om met de hond te gaan wandelen. het was eens zonnig en ik ging Eefkes op de bank gaan zitten en naar de hertjes kijken. ondertussen kon ik ook mijn RS bezien. het is een vrij drukke straat en ik kon ook de voorbijgangers te voet of per fiets zien. na enkele minuten kon ik vast stellen dat niemand maar dan ook niemand es rechts keek om naar die RS te zien. conclusie: tis toch niet zo'n sexy model. :(

B.Stuurder

Forumguru

En gelijk heb je hoor

B.Stuurder

Forumguru
awel vorige week reed ik met mijn RS naar het park om met de hond te gaan wandelen. het was eens zonnig en ik ging Eefkes op de bank gaan zitten en naar de hertjes kijken. ondertussen kon ik ook mijn RS bezien. het is een vrij drukke straat en ik kon ook de voorbijgangers te voet of per fiets zien. na enkele minuten kon ik vast stellen dat niemand maar dan ook niemand es rechts keek om naar die RS te zien. conclusie: tis toch niet zo'n sexy model. :(
Bij mij kijken mensen wel maar niet heel veel. Het is tenslotte geen McLaren of zo

sandurtjuh

Forumguru
Dat komt meer omdat mensen niet weten wat voor potentie de VRS heeft en zien alleen maar burgerbak. Echte autofanaten / kenners kijken hier wel naar om hoor.

Bovenaan Onderaan