philippe bakker
Forumguru
er wonen geen autokenners in Lokeren dan.Dat komt meer omdat mensen niet weten wat voor potentie de VRS heeft en zien alleen maar burgerbak. Echte autofanaten / kenners kijken hier wel naar om hoor.
er wonen geen autokenners in Lokeren dan.Dat komt meer omdat mensen niet weten wat voor potentie de VRS heeft en zien alleen maar burgerbak. Echte autofanaten / kenners kijken hier wel naar om hoor.
tis ook een raar zicht he zo'n bestuurder met zijn benen op het dashboard.Bij mij kijken mensen wel maar niet heel veel. Het is tenslotte geen McLaren of zo
Als ze er wél wonen, dan lopen/fietsen ze blijkbaar niet langs het parkje...er wonen geen autokenners in Lokeren dan.
Vaak zit men met een leasert, vast aan een aantal standaard kleuren. Dat verklaart het huidige beeld op de weg tegenwoordig.
Ja daar ben ik ook op gewezen door een politieagent in burger laatstOok werd ik overall gespot, en daar zit je ook niet altijd op te wachten
Nou vind ik toch al dat we teveel allemaal in dezelfde auto rijden. Vroeger (opa vertelt) onderscheidden de diverse merken en modellen zich veel meer van elkaar. Tegenwoordig is het veel van hetzelfde. Binnen een merk is het zelfs vaak zo dat de verschillende modellen gewoon meer of minder heet gewassen versies lijken van hetzelfde uitgangspunt.
Toffe mozaïek nummerplaten hebben jullie in NederlandDe Blauwe Haai heeft een wasbeurt en een waslaag gekregen vandaag. Wat ik me herinner van in de was zetten is wat anders dan wat ik vandaag heb ervaren met Mcguire Ultimate liquid wax. Wat een waanzinnige glans krijg je daar mee. En makkelijk aanbrengen en uitpoetsen.
Helaas ook al flinke steenslag schade op de motorkap.
Bekijk bijlage 57441
Bekijk bijlage 57440 Bekijk bijlage 57439
Bekijk bijlage 57437 Bekijk bijlage 57438
niets slechte lak. jij rijdt veel sneller met zo'n Skoda waardoor de inslag veel harder is. Geen enkele lak zou daartegen bestand zijnWas het maar waar, er zitten drie putten in de motorkap, naast het logo. Ik geloof dat de lak niet zo sterk is bij Skoda.