Blauwe haai....vlak onder de kust in de vrije natuur!

B.Stuurder

Forumguru
Die van mij zal er net zo uitzien. Die blinkende zwarte dakrails, zijn deze OEM of zijn deze herspoten?
Komt wel goed uit met dat race blue:thumbsup:
Ik heb de originele chromen laten vervangen door originele RS dakrails. Ze zijn dus OEM.
Omdat ik een dakkoffer plaats zo nu en dan, wilde ik niet aan wrappen of spuiten. Wel overwogen, maar het risico op schade is te groot naar mijn zin.

leon-cupra

Forumguru
Ik heb de originele chromen laten vervangen door originele RS dakrails. Ze zijn dus OEM.
Omdat ik een dakkoffer plaats zo nu en dan, wilde ik niet aan wrappen of spuiten. Wel overwogen, maar het risico op schade is te groot naar mijn zin.
een aangezien de baas toch betaalde .... :deuk:

B.Stuurder

Forumguru
In het black pack is de grille en de spiegelkappen in metallic zwart, ik heb de chroomstrip ook metallic zwart laten wrappen. De dakrails zijn voor zover ik weet naar keuze zwart , glimmend zwart zoals de panelen op de B-stijl.

B.Stuurder

Forumguru
Dan is er bij jou niets aan de hand. Aangezien dit wel een van de duurste skoda octavia kan zijn die een skoda dealer ooit heeft afgeleverd.
Maar het had ook een A4 van nog eens 10K meer kunnen zijn. Alles is betrekkelijk, het ligt er aan vanuit welk perspectief je iets bekijkt. :pardon:

leon-cupra

Forumguru
Nou, aangezien ik toch tussen de 13 en 15 miljoen Euri per jaar binnenbreng en er ook zijn die in nog veel prijziger auto's rijden, gun je me toch wel iets meer dan een Citigo @leon-cupra ? :(
bwaaa, omzet zegt veel maar niet alles. Voor hetzellfde geld ligt jouw bcm veel lager dan de rest en rij je eigenlijk boven je stand :tongue:

B.Stuurder

Forumguru
bwaaa, omzet zegt veel maar niet alles. Voor hetzellfde geld ligt jouw bcm veel lager dan de rest en rij je eigenlijk boven je stand :tongue:
Zou kunnen, maar in een Skoda boven je stand rijden? Dát zou wat zijn :maakmegek:
Gezien het type klanten dat ik heb en mijn scherpe blik op kosten, hoef je je geen zorgen te maken @leon-cupra, dat komt helemaal goed met die EBITA bij mij uiteindelijk :jaja::laugh:

leon-cupra

Forumguru
Zou kunnen, maar in een Skoda boven je stand rijden? Dát zou wat zijn :maakmegek:
Gezien het type klanten dat ik heb en mijn scherpe blik op kosten, hoef je je geen zorgen te maken @leon-cupra, dat komt helemaal goed met die EBITA bij mij uiteindelijk :jaja::laugh:
schat jij een skoda dan zo laag in? Mmm, toch maar eens een ban aanvragen bij een moderator voor jou. :tongue:
Betreft EBITA, je bent en blijft een Hollander, zal het wel met een korreltje zout nemen :deuk:

Bovenaan Onderaan