dirkie996
Forumguru
Niet enkel de duurste van die dealer, maar van het ganse forumDan is er bij jou niets aan de hand. Aangezien dit wel een van de duurste skoda octavia kan zijn die een skoda dealer ooit heeft afgeleverd.
Niet enkel de duurste van die dealer, maar van het ganse forumDan is er bij jou niets aan de hand. Aangezien dit wel een van de duurste skoda octavia kan zijn die een skoda dealer ooit heeft afgeleverd.
Volgende keer een Dacia Duster met dolfijntje's ....... Is je winstuitkering de volgende keer nog hoger.....gun je me toch wel iets meer dan een Citigo
in het geval van b.stuurder, de duurste ikea kastEr wordt hier weer iemand de kast opgejaagd,....
Zou het?Niet enkel de duurste van die dealer, maar van het ganse forum
Goed vergelijkin het geval van b.stuurder, de duurste ikea kast
Ja! Another one drives the Duster! Ik heb het vermoeden dat er dan wel andere uitgaven te doen zijn, het is net als stoppen met roken, het geld hou je toch niet over. (Geloof me, ik heb ervaring)Volgende keer een Dacia Duster met dolfijntje's ....... Is je winstuitkering de volgende keer nog hoger.....
Winst uitkering........ wat was dat ook alweer.........??? Ze praten er altijd veel over maar de laatste 10 jaar nooit gezien...
Je rookt nog ???? (eventueel uit je oren...)(Geloof me, ik heb ervaring)
Zou het?
Ken die dat zakelijke hoertje dan ook al leasen ???leaseslet
Ken die dat zakelijke hoertje dan ook al leasen ???
En maar klagen die leaserijders........
Een gelijkwaardig uitgeruste auto van Audi kost ook wel meer ja, behoorlijk, maar valt ook bij mij buiten budget.En een audi van 10k meer valt wel mee. Had meer verwacht.
Zo werkt dat niet (helaas), maar de kosten ten opzichte van de inbreng is in een gezonde verhouding, zoals dat heet.En hoeveel procent van je verkoopwaardes mag jij dan in totaal gebruiken
Een gelijkwaardig uitgeruste auto van Audi kost ook wel meer ja, behoorlijk, maar valt ook bij mij buiten budget.
Zo werkt dat niet (helaas), maar de kosten ten opzichte van de inbreng is in een gezonde verhouding, zoals dat heet.
Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk over kom, want die vergelijking slaat als kut op Dirk, Roel.Jha zo ken ik nog wel meer gezonde verhouding.
Bv de mac. Ik eet daar voor ongeveer 40 euro aan vlees weg. Ik houd dat.ook op een gezonde verhouding. Krijg alleen vaak wat anders te horen.
Ik denk dat ik niet helemaal duidelijk over kom, want die vergelijking slaat als kut op Dirk, Roel.
Als de verhouding echt 1 op 1 was reed ik een Bentley. Maar dat is eigenlijk bedrijfsgeheim.
Nou... om nog een beetje behoorlijke ruimte te hebben die met de Octavia te vergelijken valt, zal het toch wel een Logan MCV moeten worden denk ik...Volgende keer een Dacia Duster
Heb ik in mogen rijden, nee bedankt.Nou... om nog een beetje behoorlijke ruimte te hebben die met de Octavia te vergelijken valt, zal het toch wel een Logan MCV moeten worden denk ik...
Heb ik in mogen rijden, nee bedankt.
Wie weet waar Dacia zich naar ontwikkelt. Maar zolang ze niet door PON gekocht worden is de kans wel klein....Anders toch een (other one rides a) Duster