Niet echt waar ik (en met mij nog heel veel meer denk ik) naar op zoek ben....
tja, die xenons kosten dan ook ongeveer het dubbele van die van mij... En ik vind het feitelijk nogal een raar zicht bij de nieuwe A4 dat de witte leds uitgaan wanneer je pinkt.
Ik heb het bij audi trouwens ook al gezien, dat kleurverschil (vorig model) Daar valt het echter minder op omdat de kleine lichten aan de binnenkant zitten, grote lichten aan de buitenkant.
Ben er al aan gewend, aan het kleurverschil, af en toe eens hoopvol dit draadje openklikken als er een nieuw bericht verschijnt, helaas...
Ik gebruik mijn stadslichten nooit.
Sinds vorige week nieuwe stadslichten geplaatst en ik ben gelukkig die lelijke gele lampjes naast mn xenon kwijt!
Ben normaal geen fan van Autostyle produkten maar las deze tip ergens op internet.
Artikelnummer: EU 1012LB, kosten: 2,95 euro.
Zien er echt wit uit, zullen misschien niet zoveel licht geven als de normale gele lampjes maar het is een gewoon gloeilampje dus het geeft meer licht dan LEDjes. (heb de bekende PIAA ledjes in mijn 206 en Topsport gehad dus kan goed vergelijken en btw, die xenon geeft meer dan voldoende licht!)
En geen melding van defecte verlichting.
Voor de kosten hoef je het ook niet te laten...
Sinds vorige week nieuwe stadslichten geplaatst en ik ben gelukkig die lelijke gele lampjes naast mn xenon kwijt!
Ben normaal geen fan van Autostyle produkten maar las deze tip ergens op internet.
Artikelnummer: EU 1012LB, kosten: 2,95 euro.
Zien er echt wit uit, zullen misschien niet zoveel licht geven als de normale gele lampjes maar het is een gewoon gloeilampje dus het geeft meer licht dan LEDjes. (heb de bekende PIAA ledjes in mijn 206 en Topsport gehad dus kan goed vergelijken en btw, die xenon geeft meer dan voldoende licht!)
En geen melding van defecte verlichting.
Voor de kosten hoef je het ook niet te laten...