Neuh, zitten immitatie lampjes in. Geven blauw, geen wit licht
Mijn ervaringen met immitatie: de pasvorm en kwaliteit is meestal slecht. Een metalen paneel krijg je gewoon niet netjes uitgelijnd met de andere panelen, bij verlichting is het lichtbeeld anders dan origineel, onderdeel klikt niet goed in de daarvoor bestemde plaats en het is merkbaar slechtere kwaliteit.
Immitatie gebruik ik niet.
Bij mijn Superb (S2 preFL) staat er SUPERB in de koplamp (duidelijk zichtbaar vanaf de buitenzijde). Komen van Hella. Je kan zo een Hella lamp via internet kopen (merkverpakt, zoals hier boven is genoemd). Past prima in de auto, is een stuk goedkoper en werkt net zo goed als een Skoda OEM onderdeel. Alleen staat hier geen Superb in de lamp. Dat heeft alleen de Skoda OEM lamp.
Dit is hetzelfde als SteGo hierboven opmerkt (VW logotje op metalen kapje in koplamp waar lampje komt).
Zelf probeer is of origineel OEM Skoda / VW te installeren of de merkverpakt / OEM manufacturer leverancier. Indien het een optisch deel is, waarbij je duidelijk kan zien dat het niet origineel is dan Skoda OEM.
Zo zitten er een aantal onderdelen in mijn auto (bijv. nieuwe draagarmen, condensor) die niet Skoda OEM zijn, maar wel van de originele leverancier (merkverpakt).