BMW 135I coupe

Noord26

Forumguru
Wat een brute cijfertjes!

Wel jammer dat je echt boven de 2500tpm moet zitten om verschil te ervaren tussen voor en na de tuning? Ik zie ook exact dezelfde dipjes op dezelfde plaatsen tussen voor en na tuning. De lijn is niet echt lekker 'strak', zeg maar.
 

B.Stuurder

Forumguru
Dank je wel!
Ik spiek zo nu en dan even in de garage box of hij er wel echt staat.
Is toch wel mijn jongensdroom om een dergelijke auto te bezitten, gelukkig heb ik een vriendin die ook een grote autofan is. We delen samen de liefde voor autos en de mooie tourritten.
Lucky bastard! Die van mij snapt helemaal niks van auto's. Ze vraagt zich af waarom ik zo vaak mijn auto was, als hij nog niet vies is (in haar ogen) of waar ik me druk om kan maken als er een vogel op gescheten heeft. En al helemaal niks van de tijd en moeite die ik er in heb gestoken om de Blauwe Haai te maken tot wat het nu is.
 

philippe bakker

Forumguru
Lucky bastard! Die van mij snapt helemaal niks van auto's. Ze vraagt zich af waarom ik zo vaak mijn auto was, als hij nog niet vies is (in haar ogen) of waar ik me druk om kan maken als er een vogel op gescheten heeft. En al helemaal niks van de tijd en moeite die ik er in heb gestoken om de Blauwe Haai te maken tot wat het nu is.
Vele collega bakkers gaan met hun auto eens een circuitje rijden en van mijn vrouw mag ik niet :( ze deelt ook mijn passie niet
 
Bovenaan Onderaan