sitechris
Donateur
Ik had gedacht dat je de 300km/h nu ook wel zou halen de Cupra van @sitechris haalde dat toch ook dacht ik?
Op teller 301, maar dat is geen IRL 300 natuurlijk.
Ik had gedacht dat je de 300km/h nu ook wel zou halen de Cupra van @sitechris haalde dat toch ook dacht ik?
Klopt maar op de teller is voor mij al goed genoegOp teller 301, maar dat is geen IRL 300 natuurlijk.
Heerlijk hè, die A31 om de hoek? Eén ding zouden ze echter moeten verbieden: gele kentekens (een select clubje uitgezonderd .
Onderweg van en naar de tuning bij TVS heb ik vorige week ook even de top opgezocht (heen met wind tegen 216 op de teller) en terug tikte ik net de 224 aan toen er een 307 met 100 Stundenkilometer naar links klapte . Vaak krijg je op de 100 km maar 1 of 2 kansen om echt de top op te zoeken, mits het rustig is.
Met 250+ durf je toch echt niet auto's te passeren neem ik aan??
Passeren wel hoor, maar niet als er meerdere auto's kort achter elkaar rijden. Dat is vragen om iemand die niet goed spiegelt en hem er voor knalt....Met 250+ durf je toch echt niet auto's te passeren neem ik aan??
Ja dat bedoel ik @Corné de Kluijver passerenPasseren wel hoor, maar niet als er meerdere auto's kort achter elkaar rijden. Dat is vragen om iemand die niet goed spiegelt en hem er voor knalt....
Je kunt je ook afvragen of er wel 'tegenop te spiegelen' is, als er heel in de verte iemand komt aansuizen met een snelheidsverschil van 100 of 125 km/u. Zeker op een weg met enig verkeer (hoeft niet eens heel druk te zijn) zullen weinig mensen dáár op rekenen, vrees ik.Dat is vragen om iemand die niet goed spiegelt en hem er voor knalt
Gele plaaten met caravans, dat zijn de ergste. Die hebben soort van gevoel van ontastbaarheid, omdat er nog iets achter hangt die alles kan opvangen.
Als ik weer eens naar boord moet ergers aan het Duitse rhein gebied, probeer ik meestal met een clubje snelle Duitser mee te rijden. Maar die halen soms ook gekke capriolen uit, maar dan is de weg wel vrij.
Ben wel blij dat ik dat ik 3 jaar geleden gelijk ook de remmen heb aangepakt. De R20 set heeft al paar keer flink z'n best moeten doen. Vind dat een van de betere upgrades, miscchien nog wel meer als een mooi uitlaat systeem.
Nee niet nodig de huidige remmen volstaan prima!In jou geval M1 remmen , bas ..
De remmen kunnen beter inderdaad. Maar de RS heeft grotere remmen voor, de GTI niet?