Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Hoe werkt nu precies dan ? Je laat zien dat je van een BMP een FLI kunt maken. Maar dan ? Flasht de ISO file het bootlogo in de Columbus ? Of wordt ie gekopieerd ?
RogerS, er bestaan al enkele filmpjes hiervoor waar men effectief dit demonstreerd, ik zal er eens achter zoeken en/of ook een filmpje opnemen van hoe je het op de unit zelf doet.
@nomad, het logo wordt in flash overschreven. Dus dit logo zit niet op de harde schijf.
Normaal gezien wordt het ook niet overschreven met een standaard firmware, tenzij er natuurlijk in de update een nieuw logo mee inzit.
Ik heb het over een andere boeg gegooid (Vandaar dat het wat langer duurde)
Vanaf nu kan iedereen een bootlogo zelf aanmaken zonder dat je linux nodig hebt.
Ik heb alle code herschreven in php waardoor het online gebruikt kan worden.
Ik heb met Irfanview een afbeelding geresized naar 800 bij 480. Als ik deze upload, geselecteerd bladeren, krijg ik de volgende foutmelding: "Error ! No file selected for uploading...."
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.