Boot logo file formaat - reverse engineering

amatuk

Nieuw lid
@netdata,heb het net even geprobeerd maar na uploaden png file gebeurde er niks?

lijkt me we erg leuk om te hebben :)

NWN

Nieuw lid
De tool en het branden lijkt goed te werken, echter ik heb het niet durven uitvoeren omdat ik nu met een 3984 FW zit en de Columbus de gebrande cd met nieuwe logo ziet als een downgrade naar 3974 FW

RogerS

Forumguru
Leuke logo's hebben mensen al ge-upload!

skoda_750732488_winows-bluescreen.png

EdK

Forumguru
Ja RogerS ik zie het zo voor me, een leenwagen met Columbus meekrijgen van je dealer en dan ff gauw dit logo erin zetten !
En uiteraard daarna de onschuld spelen:uitlachen:

nomad

Senior Member
Klein foutje gevonden.... als je je logo al een keer veranderd hebt, kun je dat geen 2e keer doen. Dan zegt ie dat de firmware hetzelfde is... of moet je dan downgraden ?

TL@

Forumguru
skoda_578333245_Image1.png

Ik heb deze, vind ik heel mooi en ziet er toch nog OEM uit.

Thx voor de geweldge tool.

hemi24

Forumguru
Misschien is deze oude reclame voor de Columbus in aangepaste vorm een leuk opstartscherm?!?

skoda-octavia-columbus-small-44216.jpg

EdK

Forumguru
@hemi24: moet hij dan op zijn kant of gaat die dan scrollen op je columbus ?

hemi24

Forumguru
:ot: Op z'n kant zou niet zo best zijn, want volgens mij gaat de beste Columbus dan met z'n schuitje naar de kelder... ;)

MennoW

Forumguru
ik probeer een ander bootlogo in mijn Columbus te zetten met een iso van http://www.netdata.be/iso/?
foto geselecteerd van de website, iso aangemaakt.
Geprobeerd te branden met imgburn op laagst mogelijke snelheid 2x, en met Roxio op verschillende laptops.
bij het installeren (volgens instuctie video) krijg ik wel dat de dvd laad, scherm waar OK geselecteerd moet worden krijg ik ook.
daarna bij het herstarten krijg ik een foutmelding (zie foto)

wie kan mij vertellen waar of wat ik fout doe
foto.JPG foto2.JPG

CDK

Forumguru
dit draadje ga ik ff volgen, wil het zelf ook altijd nog doen, helaas kan ik je nog niet helpen how to do :(

greetz Corné

Wesly

Senior Member
@NWN

Niet met inzitten, de cd doet geen upgrade, enkel en alleen het logo, dus je nieuwe firmware blijft van kracht.

Het laatste bericht van netdata is inmiddels al een tijdje geleden.... Iemand al wat wijzer over de Amundsen en zijn bootlogo?

Bovenaan Onderaan