@@Micky en
@kansberg Ik heb inmiddels ivm nood "kwaliteit" gekocht. Origineel Bosch! Kosten € 40,- voor 2 wissers.Even terzijde komen jullie nog uit 't guldenstijdperk? Dat betekende fl. 88,00. Da's toch nogal wat niet. Afgezien van of ik het wel of niet kan betalen, ik vind dat veel veel geld!
Jullie spreken van kwaliteit, maar wie zegt mij dat die losse rubbers (Bosch is de naam) neit van dezelfde kwaliteit zijn? Hebben jullie daar ervaring mee? Immers die houders die verslijten niet, waarom zou je die dan vervangen?
@Joske Ik vind dat jij prachtig taalgebruik hebt.
@Captain Hook Hartelijk bedankt voor je geweldige tip. Ik zal dit volgende keer zeker uitproberen. Immers je kunt in jouw optiek maar voor ca. € 5,00 door de mand vallen en dat is het proberen zeker waard.
@OctaviaWest Echt waar op 26-03-2015 zocht ik op MisterAuto en zag dat ze daar voor weinig geleverd werden € 9,75 per stuk. Ik had er maar 1 nodig en tikte dat in. Om echter de verzendkosten naar boven te halen moet je je eerst registreren. Mijn dochter weet daar veel beter dan ik mee om te gaan en regelde dat. Toen kwam ect waar tevoorschijn meer dan € 12,- ik meen zelfs € 12,75 verzendkosten. Dus hier is het kalf groter dan de koe.
Conclusie. De Boschwissers compleet kosten eigenlijk maar € 9,75 x2 = € 19,50, maar bij automaterialenzaken Heuts, Wasser en anderen kosten ze en dat lijkt afgesproken, € 40,- en alleen per set verkrijgbaar. Kijk en dat steekt mij nou 'n beetje. Gegarandeerd dat diegene die ze voor € 19,50 aanbiedt er ook aan verdiend en dat mag ook. Maar woeker is en blijft woeker.
Kijk en daar is deze site nou goed voor. Zo kom je nog 'ns wat te weten.
O, Ja, mijn zwager heeft 'n Octavia, 'n geweldig fijne auto, volgens mij nog fijner dan BMW en Mercedes, nietwaar.
Bedankt allemaal voor jullie positieve bijdrage.
Groeten,
Joop.