Bosch ruitenwisserbladen voor de O3 combi

Cordoba

Forumguru
Immers als de banden OP zijn, koop je toch ook geen nieuwe wielen? Of toch...?

Banden op?:wavecry: Lang voordat de banden versleten zijn, zijn de banden zacht (te weinig bandenspanning), dus dan maar een paar nieuwe wielen eronder.;)

Wat de losse rubbers betreft: leverancier niet zo makkelijk te vinden, maar als je zorgvuldig werkt, lijkt het me geen probleem, en de kwaliteit van het rubber zal waarschijnlijk niets minder zijn dan van de premium-merken. Als je slordig bent met dergelijke klusjes, kun je er beter niet aan beginnen: te veel kans dat de wissers het rubber verliezen, en je van die mooie ronde krassen op je voorruit krijgt.

peterrapid

Forumguru
@Joske heb er zelf ook eerst naar gekeken op internet maar kwamen nogal wat portkosten bij. Auto5 gekeken maar waren duurder en bij ons in euroshop waren ze denk in van goud gemaakt dus als ik prijs hoorde bij carglas was ik aangenaam verrast en niet meer getwijfeld.

jonbongoofy

Forumguru
@Joske ik heb verschillende sites bekeken maar uiteindelijk waren de wissers soms goedkoper maar de verzendkosten dan weer hoger. Zodoende kwam ik uit bij bogijn. Zenden naar NL en Belgiëvoor 3,95 en boven 59 gratis.

SNARFB

Senior Member

Captain Hook

Forumguru
Het is al weer een poosje geleden. Maar ik kan nu, geruime tijd later, in ieder geval echte ervaring met die goedkope rubbertjes melden.

Heb ze ook besteld en binnengekregen. Lijkt me een prima product en ook het vervangen lijkt mij peanuts. Heb jij al ervaring met deze wissers?

Het is nu augustus 2017 en nog steeds zitten die, slechts een paar euro kostende, vervangrubbers op onze auto. En ze werken nog prima.
Zo plensde het gisteren behoorlijk en er zat nog wat platgeslagen gevleugeld eiwit op de voorruit, maar deze eBay rubbertjes hadden daar geen enkel probleem mee.
Wat goedkoop zeepsop (H2O + mengsel van Lidl afwasmiddel en beetje spiritus) er over heen gesproeid uit het ruitenwisserreservoir, en voila, het zichtvenster van de bestuurder is weer schoon!
Geen strepen, geen stuiterende wisserbladen; gewoon doen wat ze moeten doen.

En dan te bedenken dat onze auto altijd buiten staat, in weer en wind. Kortom, de levensduur, werkzaamheid en waar-voor-je-geld parameters zijn voor deze stukkies flexibel materiaal gewoonweg top! :thumbsup:

Nu had ik eind vorig jaar ook via amazon.de een aanbieding gezien voor een setje 530mm (2 stuks) lange Bosch Aerotwin wisserbladen, voor amper 13 euro (per 2). Die heb ik toen besteld (voor alle zekerheid), maar die liggen nog steeds keurig in hun verpakking te wachten... :jaja:

Laatst bewerkt:
Bovenaan Onderaan