merivo
Nieuw lid
na de eerste 1500 km op benzine te hebben gereden met een verbruik van 1:16,5 ben ik overgegaan op gas. Nu na twee keer tanken heb ik een verbruik gemeten van 1:11,5. Ik vind dit nogal veel. 10% meer is volgens mij genoeg dat hij duurder loopt. Mijn dealer vind dat ik nog even moet afwachten maar vond het ook wel een hoog verbruik. Volgens de experts van gas FX zou het brandstofverbruik gelijk moeten liggen met benzine.
Volgens mij werkt de gasindicator die de inhoud van de gastank weergeeft niet helemaal goed want als het reserve lampje gaat branden dan zou ik moeten tanken wat ik ook doe maar dan gaat er maar ongeveer 40 liter in terwijl er een 66 liter ring in ligt. dus zou het als hij leeg is toch zeker tegen de 50 liter moeten kunnen tanken. Wie heeft hier ervaring mee?:407::623:
Volgens mij werkt de gasindicator die de inhoud van de gastank weergeeft niet helemaal goed want als het reserve lampje gaat branden dan zou ik moeten tanken wat ik ook doe maar dan gaat er maar ongeveer 40 liter in terwijl er een 66 liter ring in ligt. dus zou het als hij leeg is toch zeker tegen de 50 liter moeten kunnen tanken. Wie heeft hier ervaring mee?:407::623: