Brandstof verbruik

Captain Hook

Forumguru
... maar ik blijf het persoonlijk een raar systeem vinden
Niet alleen jij persoonlijk hoor! ;)

Bewijst eens te meer, dat het helemaal niet om het milieu gaat, maar gewoon een vorm van ordinaire belastingheffing en burgerbedrog.
Want echt, een grote, zware audi of bmw die een B label heeft, slaat natuurlijk helemaal nergens op. Begrijp me goed, ik misgun niemand zo'n auto, maar uit milieulabel oogpunt is het waanzin!
Door dit kromme systeem krijg je bizarre fenomeen dat een Fiat Panda of een Smartje milieuonvriendelijker wordt afgeschilderd dan een A6!

De allergrootste factor is en blijft de bestuurder! Als ik zie hoe de ene persoon (in DEZELFDE auto) er een sloot brandstof doorheenjaagt en de andere persoon gewoon tientallen procenten zuiniger rijdt. Dan maken al die tabelletjes met fabriekscijfers helemaal niks uit.

En met z'n allen blijven we gewoon braaf op dit stel idiote politici stemmen. (blijkbaar wint de meerderheid iedere keer en gaan we daarmee accoord, met al die idioterie. :crazy:)

LenK

Forumguru
Waar denk je dat al die dikverdienende bestuurders in de publieke sector van betaald worden? En al die prestige objecten, al die linkse hobbies?
Zonder melken geen chocomel :koffie:

Bovenaan Onderaan