Brute Superb!

s-line

Forumguru
Klopt,maar misschien wilde deze eigenaar wel geen notch!;) Want om nog lager te rijden is het wel nodig dan.

Dennis Nijholt

Forumguru
Dat zou kunnen @Der Einser.....een Superb Combi (met de nieuwe logo's een paar vette velgen en een gozer met zonnebril) zou jij ook kunnen zijn :). maar ik geloof je dan moet het @MennoW geweest, zijn kenteken was vrij nieuw met Z in het midden dus 11-zznogwat-1 (oke fictief behalve het ZZ)

Skodatek1

Forumguru
Ben aan het denken (nu nog niet) om ook een gepfeffert.com versie te nemen.
Wel een stukkie rijden maar dat heb ik er wel voor over.
Nu eerst nog maar genieten van me AP setje.

s-line

Forumguru
Ja dat is natuurlijk wel het"echte"werk.
Maar dan moet je wel in de buidel tasten.
Je kan je eigen AP set ook aan de onderzijde inkorten en achter het stelpotje verwijderen kom je voor 1,5cm lager en achter 1cm. Dit is een goedkope oplossing en rijd verder prima.

Skodatek1

Forumguru
Ja dat is natuurlijk wel het"echte"werk.
Maar dan moet je wel in de buidel tasten.
Je kan je eigen AP set ook aan de onderzijde inkorten en achter het stelpotje verwijderen kom je voor 1,5cm lager en achter 1cm. Dit is een goedkope oplossing en rijd verder prima.

Oke :thumbsup: ja achter weet ik dat je het stelpotje kunt verwijderen, maar voor inkorten wist ik niet.
Wat moet ik voor dan precies doen om hem nog lager te krijgen?
Ik heb helaas het gereedschap er niet voor, of ik zou naar Antera moeten gaan.

s-line

Forumguru
Je kan de holle ruimte onderaan je schokbreker eraf slijpen deze is ongeveer 1,5 cm. Dan zakt de poot dus 1,5 cm verder in het fussee

Der Einser

Forumguru
Bij verschillende tuningsbedrijven. Veelal in Duitsland, maar ook zeker in Nederland en Belgie te vinden.
Ook wel vaak op eBay te vinden.

Bovenaan Onderaan