Deze heb jij niet gespot! Deze heb jij toegestuurd gekregen! De eigenaar wil graag gespot worden. Ik heb namelijk exact de zelfde serie toe gestuurd gekregen!Laatst heb ik deze B R U T E SuperB gespot
Bekijk bijlage 28276 Bekijk bijlage 28277 Bekijk bijlage 28278
is niet super ver hoor ;D allee voor jullie niet voor mij dikke 200km ongeveerJeps Is de mijne.
Jah heb er iets van gelezen. Nog eens overleggen met de vriend, misschien dat we wel eens komen piepen wanneer het niet te ver is
Stakkers!Dat wordt dan nr.2 met accuair.
Ikke al hebben
Haha nee Heb net gekeken een 72 km ongeveer. Ga het vant weekend eens vragen aan Jeroen. Moeten de zondag gaanhelpen op DAMN5 dus laat kunnen we het niet makenis niet super ver hoor ;D allee voor jullie niet voor mij dikke 200km ongeveer
Ik vind het wel mooi staan hoor de kleur op je wielen, laat de Rotterdammert maar kletsen!Is mijn eigen keuze
Er zit natuurlijk een verhaal achter de kleur keuze
Hèhè danku :-)Ik vind het wel mooi staan hoor de kleur op je wielen, laat de Rotterdammert maar kletsen!
Yep!Hèhè danku :-)
Profielfoto die van u ?
Nice !
Als je serieus interesse hebt in een airride set, ik weet nog een set die aanmerkelijk minder kost.Ik krijg het warm van die foto need some air to cool down ... echt heel gave bak. Iemand een idee hoeveel zo een Airride moet kosten ?
Wil je er nu alweer vanaf??Als je serieus interesse hebt in een airride set, ik weet nog een set die aanmerkelijk minder kost.
Let me know. Via PM
Te koop aangeboden
airlift slam kit met autopilot v2 met 55mm poten.
1/4 leidingen
Met unieke kofferbak inbouw.
twee 10liter aluminium tankjes bekleed met golf 5 gti stof.
Compressor hangt ''zwevend in de rubbers'' tussen de tankjes.
Complete set pasklaar voor golf 5,6
Dit alles is nog geen 10 000km gebruikt.
Eventueel inruil van schroefset.
Vraagprijs 2399.-
Gelieve alleen reageren bij serieus interesse.##########
Ik vraag mij toch altijd af waarom ze het toch weer zo snel verkopen en weer een schroefset willen?
Echt NIET! Dit was in Oostenrijk!!!! Daar hebben ze ook laagste prijs garantie!!!!! Kijk maar op de foto!!!! toegestuurd gekregen......Deze heb jij niet gespot! Deze heb jij toegestuurd gekregen! De eigenaar wil graag gespot worden. Ik heb namelijk exact de zelfde serie toe gestuurd gekregen!
Nu wil ik dat verhaal wel eens horen........Is mijn eigen keuze
Er zit natuurlijk een verhaal achter de kleur keuze