CDK
Forumguru
Zou leuk zijn! Dikke auto's zijn altijd welkom! Jij ook welkom hier trouwens! Het meet & greet topic ook al voorbij gesurft toevallig?Heb net gekeken een 72 km ongeveer. Ga het vant weekend eens vragen aan Jeroen.
Zou leuk zijn! Dikke auto's zijn altijd welkom! Jij ook welkom hier trouwens! Het meet & greet topic ook al voorbij gesurft toevallig?Heb net gekeken een 72 km ongeveer. Ga het vant weekend eens vragen aan Jeroen.
Je bent trouwens best jong voor een superb rijdster!
Ja dat kan zeker :-) werk daar .
Nu wil ik dat verhaal wel eens horen........
Wat is jong van tegenwoordig? Rij al 5 jaar. er zijn mensen van 18-19 met een Audi, dus vind me niet echt jong ^^Dank! Kijk ook maar de foto's van de meeting in mei, daar staan er ook een paar tussen.
Je bent trouwens best jong voor een superb rijdster!
Alé, dan gaan we jou nog eens proberen spotten!Ja dat kan zeker :-) werk daar .
Dus ge zult hem nog veel zien rijden daar
Ik heb deze gekocht voor ik de toekomst ja . Eerst na overleg met men ouders natuurlijkOp zich is er niets mis mee, maar een superb is meer een auto voor een groot gezin lijkt mij of als je zelf heel lang bent ook ideaal. Dat laatste lijk je mij zoiezo niet!
En audi's zijn meer gewild bij jongeren en toch ook wel wat kleiner.
Ik denk niemand van de tuning sector van onsMet deze mooie wielen moet je niet in oost Europa willen komen inderdaad
Dan moet je ook meteen weer andere banden!ik moet straks ook nog aan de air ride moeder de vrouw is al akkoord, ze kwam ook al aandragen met het idee van een uitlaat met een elektronisch kleppen systeem, maar ik ben er nog niet uit......, ik laat het nog maar even zo....
Zal ik vanavond eens doen via men laptop@Skdsprb
Je gaat jezelf en je mooie bolide toch wel eens voorstellen hier op het forum?
In de meet en Greet of in het 'mijn auto' topic?
Thx