paultie
Forumguru
Wil je een brute Superb zien?
funfhundertundfunfzehn pferde (en de umlauts mag eenieder daar steken waar hij wenst )
@Corné de Kluijver hoeveel geld hebben ze je gegeven voor de figuranten rol van jouw superb?
Wil je een brute Superb zien?
funfhundertundfunfzehn pferde (en de umlauts mag eenieder daar steken waar hij wenst )
Ook daar mag ik niet over praten van mijn advocaat@Corné de Kluijver hoeveel geld hebben ze je gegeven voor de figuranten rol van jouw superb?
Mooie velgen, verder gewoon een doorsnee Superb met verlaging, niets bruuts aan. Toen ik de kop van het topic zag dacht ik dat er een maximaal getuned Superb getoond werd. En met tunen bedoel ik dan de motor.
Ach 1 ding is dus duidelijk, hij heeft ook niets te zeggen.....wel ja..
baas, advocaat, vrouw.. what's in a name
Spijker op zijn kop. Hoewel ik de velgen + airride niet mijn ding is, is de uitstraling van de foto's alleszeggend. Oog voor detail en perfectie (al kan Photoshop meer goed maken dan je lief is...)Mensen weten soms gewoon niet wat iets waard is, ooit van de uitdrukking" Less is more" gehoord.
Duhhh echt niet! Noch een standaard Superb noch dit imho(!) wanstallig verbouwd exemplaar had daar mogen hangen.Kom nou, wees eens eerlijk, deze zou je als kleine jongen in je kamer op hangen als poster.
Niet zo'n standaard ding.
Precies, Porche, Ferrari, BMW M, een Snoek, dat soort speelgoed. Daar hoeft niets aan verbouwd te worden om mooi te zijn.En echte mannen zijn nog steeds kleine kinderen wat betreft hun speelgoed.
Haha ja, and suspention is for pussy's
Ik houd niet erg van omgekeerde petjes auto,s maar, ik vind hem niet onaardig. Hoe doet van opzij gezoen zelfs een tikje Bentley achtig aan.