En dan die opmerking van air is for baloons, ook zo kansloos..
Beter gezegd air is voor not the poor..
Mensen die die uitspraak doen hebben nog nooit op air gereden, ik wil niet anders meer
Wielen zijn 19ers bbs rs replicas. Air ride is op schroefset verder gebouwd..in juli steek ik mijne ook binnen voor setje haters gonne hate !Velgen te groot ?? Is gewoon 18 inch hoor, lijken zo groot omdat de auto zo laag ligt en er platte banden om zitten.
En van de balkons was ook maar om de boek wat te stangen hahaha
Duhhh echt niet! Noch een standaard Superb noch dit imho(!) wanstallig verbouwd exemplaar had daar mogen hangen.
Precies, Porche, Ferrari, BMW M, een Snoek, dat soort speelgoed. Daar hoeft niets aan verbouwd te worden om mooi te zijn.
Een beetje spelen met velgen, desnoods één maatje groter, om te personaliseren, prima. Desnoods nog iets verlagen mag ook nog.
Maar als je een auto moet verbouwen, heeft de ontwerper zijn huiswerk niet goed gedaan (alweer: imho).
Ik rij altijd op imi's en nog nooit problemen mee gehad, en voor dat geld koop ik liever een paar knappe banden.Ow nouja 19 inch kan ook nog wel, alleen wel erg jammer dat het replicas zijn, imitatie rommel... Voor mij nooit imitatie wielen
Even extra laten lakken, doen wij ook voor onze dorp tuningshop.Ja maar een stoeprand is wat anders als steenslag, daar kan een merk velg ook niet tegen.
Blanke lak van imi velgen is gewoon veel dunner