Bye,bye!

s-line

Forumguru
Na lang onderzoek ga ik toch naar DVX.
Ik heb veel mensen gesproken op cleaned.be etc..waaronder ook Edwin(eddiea) en zijn allemaal zeer tevreden. Het is chip op maat incl. run.
Ik ben ook bezig geweest met Beek autoservice in Den Haag ( doen heel veel mini, heeft de zelfde motor)ook een goede chipper. Maar ze zijn mij toch echt wel een beetje te duur. Ik denk dat ze meer gericht zijn op het geld van de mini/bmw rijders.
Maar goed,ze komen alllebei met dezelfde waarde's.
We gaan het mee maken.
En Zipp-tuning,daar zit ik nou ook niet op te wachten,dat vind ik nou net weer wat te goedkoop.

Laatst bewerkt:
  • Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
Als je wil mag je je voor en na meting hier best posten :jaja: Ik ben ook echt wel benieuwd wat ze er uit gaan halen en hoe het koppel verloop er uit gaat zien. Succes er mee en geniet er van!

peterrapid

Forumguru
Ben benieuwd naar je uitslag na tuning want dvx geeft voor de rs tdi ook vrij hoge waardes op dus ik volg je peutuning met volle aandacht.

s-line

Forumguru
Ben benieuwd naar je uitslag na tuning want dvx geeft voor de rs tdi ook vrij hoge waardes op dus ik volg je peutuning met volle aandacht.
De waarde's die hun opgeven geven de meeste chiptuners op voor mijn motor.
Het enige nadeel is omdat het een "lichtere" motor is,(1.6) dat het koppel weer wat eerder zakt in vergelijk met bijv.een 1.8tsi.
Maar ook de 1.4tsi houden dit minder lang vast. Maar omdat de versnellingen zeer lang zijn bij Peugeot verwacht ik daar niet zoveel problemen mee. Vag is veel korter met hun overbrengingen waardoor ik wel vond dat je na chip, je de eerste paar versnellingen je het schompus schakelde.
Maar wat ik vooral miste afgelopen zomer,(overigens ook bij de superb toen hij nog standaard was) het gemak waarbij hij de bergen in kon(trok) zonder terug te hoeven schakelen. Ook op de autobahn als er weer eens iemand met 130 in gaat halen als jij net lekker aankomt scheuren. Dan moest je bij standaard vaak toch ff terug schakelen om weer gang te maken.

Bovenaan Onderaan