Ok. DuidelijkBedraad laden krijgt voorrang, dus als je de kabel er in hebt is draadloos laden uitgeschakeld.
Kan dat ja? Moet ik toch eens kijken hoe ik dat kan fixen. Erger me groen en geel voor die kabel met AA.Prijs u gelukkig Android Auto zonder kabel :-)
Ik steek de kabel in en zet de telefoon op de kop in een bekerhouder.waar leg je de telefoon dan neer??
Klinkt logisch...Bedraad laden krijgt voorrang, dus als je de kabel er in hebt is draadloos laden uitgeschakeld.
Blijkbaar kan het sinds anderhalve week dus inderdaad:@Frenkie Skoda heeft het wireless Smartlink genoemd en Smartlink omvat zowel CarPlay als Android Auto, maar de door de plaatser van deze post bijgevoegde link ziet alleen op draadloze CarPlay. Of android Auto draadloos mogelijk is is dus nog de vraag (en wellicht een ander topic).
Ik heb 'm van de zomer tijdens de vakantiereis wel online gehad. Via de hotspot op mijn telefoon (iPhone)
Handig is het wel.
Maar telkens als je de wagen verlaat (met telefoon) moet je 'm daarna weer opnieuw instellen als hotspot.
Ok, klinkt als zaken die ik eigenlijk nooit gebruik. En ik kan dit allemaal ook op m'n telefoon zelf opzoeken natuurlijk. .Ja natuurlijk. Hij weet precies waar je je bevind. Lekker een burgertje eten? Vraag het je Skoda. Tanken? De goedkoopste benzinestations weet ie te vinden.
Parkeren tegen een gunstig tarief? Vraag je auto maar die weet het wel.