Pendragon
Donateur
Bij kabelexpert hebben ze nu 2 voor 12 euro: https://www.kabelexpert.nl/mcdodo-nylon-haakse-usb-c-kabel-50-centimeter
Is de 50cm versie.
Is de 50cm versie.
Zou dit technisch gezien moeten kunnen? Ik lees hier wisselende verhalen over...Vind ik ook. Schijnt wel volgens de dealer een update te komen waardoor het draadloos wordt.
wat mis je nou ??Die dit mis ik
Euhm... ja met de telefoon in het vakje kon ik geen fotos makenKan die nu wel of niet helemaal dicht? En hoe ligt je telefoon dan in het vakje met de aansluiting zo middenin? Die dit mis ik
Klopt Ed. En de wijn werkt ook niet echt mee...wat mis je nou ??
een goede autocorrectie ??
Bij een tankstation zet ik ook meestal de auto weer op contact voor ik de deur opendoe. Dan blijft het systeem ook werken en hoef ik de telefoon niet opnieuw in te steken wanneer ik weer instap.
Ik heb geen kinderen in de auto, de motor is uit en de sleutel in mijn broekzak, dus als het goed is start hij toch niet. Geen idee waarom dat onveilig zou zijn.Je laat je auto dus op contact terwijl je tankt? Dat lijkt me niet erg veilig.
Ik stap in, start altijd als eerste de auto en dan sluit ik pas de telefoon aan. Zo gaat het wel altijd goed. Als je de auto start met je telefoon eraan heb je inderdaad kans dat het misgaat.
Bij een tankstation zet ik ook meestal de auto weer op contact voor ik de deur opendoe. Dan blijft het systeem ook werken en hoef ik de telefoon niet opnieuw in te steken wanneer ik weer instap.
Ik heb geen kinderen in de auto, de motor is uit en de sleutel in mijn broekzak, dus als het goed is start hij toch niet. Geen idee waarom dat onveilig zou zijn.