Ik zeg 146 pk en 330 nm...
Origineel 116 pk en 275 nm bij mij...
Valt blijkbaar flink tegen. Als je na 5 minuten de auto al aan de kant zet om met je smartphone te gaan spelen.Rij er nu 5 minuten mee en zeg al, wauw! Is echt een wereld van verschil...
Ik zeg 146 pk en 330 nm...
Duh...Valt blijkbaar flink tegen. Als je na 5 minuten de auto al aan de kant zet om met je smartphone te gaan spelen.
Ja, en...?Tenenkrommend voor de mensen die praten over fabrieksgarantie en dat men het chippen of een box niet zou kunnen zien.
Allereerst is het importeursgarantie en geen fabrieksgarantie DUS het komt neer op Pon als je iets wilt verhalen op je garantie. Ten tweede geven de meeste chippers software garantie en nemen de garantie van je auto echt niet over.
En JA natuurlijk ook met een externe box kan men zien dat de auto gechipped is of is geweest. Lariekoek als de chippert zegt dat dat niet zo is.
pffJa, en...?
Welke dealers zijn dat dan?Euhm, er zijn ook gewoon dealers die fabrieksgarantie blijven geven als je bolide door de geselecteerde tuner van de dealer gechipt is. Dat is je schijnbaar ontgaan?
Je hebt het gehoord, de mijne is goed ingereden...@ remakil, jij mazzelaar... 2 pk en 5 nm meer dan die van mij
maar even zonder gekheid, rijdt heeerlijk!
Er zijn ook mensen die dat geen r##t interesseertTenenkrommend voor de mensen die praten over fabrieksgarantie en dat men het chippen of een box niet zou kunnen zien.
Allereerst is het importeursgarantie en geen fabrieksgarantie DUS het komt neer op Pon als je iets wilt verhalen op je garantie. Ten tweede geven de meeste chippers software garantie en nemen de garantie van je auto echt niet over.
En JA natuurlijk ook met een externe box kan men zien dat de auto gechipped is of is geweest. Lariekoek als de chippert zegt dat dat niet zo is.
Uuuh, wacht even... Je zegt 146 pk en 330 nm uit het 1.6TDI greenline-blok?Dat klinkt heel erg goed. Wat is je eerste ervaring tot nu toe? Ook verschil onder 1500tpm?Ik zeg 146 pk en 330 nm...