Rosinfield
† In Memoriam
k vnd t mr rr die ongebr afko's. Bij gge schlt t slchts 3 lttrs vd 6
Deze prijzen wist ik toevallig uit mijn hoofd omdat ik er ook naar aan het kijken ben, maar ik kom er net achter dat het fout in mijn hoofd zat haha. Zowel VAG als JD 699 euro.Gaat daar nog 15% vanaf nu dan?
Overigens stellen ze zelf op hun site dat het bootmode is voor auto's vanaf 2010, vandaar mijn veronderstelling in de mail.
- Is er (merkbaar) verschil tussen deze twee varianten in prestaties?
De stage 1 prestaties zijn gelijk.- Is er prijsverschil tussen de twee varianten?
Nee er is geen prijsverschil, beide € 699 incl btw.- Heeft een van beide varianten voorkeur boven de ander?
OBD tuning in de originele software is mooier, hierbij kunnen wij alles aanpassen, niet alleen de hoeveelheid turbodruk en de hoeveelheid brandstof.
Maar ook de inspuit momenten, gaspedaal curve, temperatuur regelingen etc etc etc.- Is bootmode tuning zichtbaar voor dealers? (ik heb slechte ervaringen met gedemonteerde ECU's)
Dit is geen bootmode tuning maar een OBD tuning, fysiek niet zichtbaar, maar wel uitleesbaar aan de testkasten.
Externe tuning is niet uit te lezen.
http://www.jdengineering.nl/1-6-tdi-cr-mqb/Email naar VAG techniek gestuurd. Voor de 1.6 TDI 120 pk hebben ze geen box omdat deze zich niet goed laat tunen met deze box. Jammer
Yep zal JD worden. Helaas is dat 2 uur sturen voor me. Maar op de terugweg ook en dan kan ik mooi genieten van het extra vermogen :-)
Ik ga op 3 maart met mijn 1.8tsi richting het Oosten @plas0108. Ik heb nu ruim 3.000 op de teller gezet, weet nu hoe de auto reageert met het standaard vermogen en ben daarom erg benieuwd wat ik aan het einde van 3 maart merk als ik weer twee uur terug naar huis rijd.
Ik heb navraag gedaan en deze korting is ook geldig voor externe tuningIk ben in 2011 ook bij JD geweest om mijn Passat CC te laten tunen. Het is voor mij de enige tuner waar ik mijn auto aan toe zou vertrouwen.
Mooi dat je tevreden bent met het resultaat. Ik ben erg benieuwd hoe de externe ECU is ingebouwd en of die makkelijk is te de- en hermonteren als de auto in onderhoud moet. Was de korting van 15% ook geldig voor de externe tuning?
Dat zou IK dan weer niet doen, maar misschien zit dat tussen de oren Als je voor JD kiest moet je gewoon naar Lochem rijden!Binnenkort maar even langs bij de JD-tuner in Zoetermeer.
@plas0108 wie is de JD tuner in zoetermeer?
@Corné de Kluijver JD zal zijn software en expertise toch niet overdragen aan een bedrijf dat niet bekwaam is? Anders gooit JD zijn reputatie ten grabbel.Dat zou IK dan weer niet doen, maar misschien zit dat tussen de oren Als je voor JD kiest moet je gewoon naar Lochem rijden!
Klinkt goed. En ze geven deze maand ook korting. En dichterbijTuningparts in Zoetermeer. Ik heb hier een aantal jaren geleden mijn Passat Variant laten tunen. Zij maken gebruik van de soft- en hardware van JD. Ze hebben ook een rollerbank (gratis na tuning). Ze horen bij van der Velden, officieel service dealer van Audi, VW, Skoda en Seat. Ik kom hier al jaren en altijd naar tevredenheid.