Chroom sierlijst vooraan aan bumper onderaan?

Chroom sierlijst aanbrengen

• Totaal aantal stemmers
    30
  • Opiniepeiling gesloten .

NewO3

Forumguru
Heb de chrome sierlijst voor de O3 een tijdje terug al via superskoda.com besteld. bestelnummer 5E0 071 004.
Wat er echter niet bij zit is de lijmkit en activators. Wat je nodig hebt :

- schuurpapier (korrel 100) voor aanruwen binnenzijde
- Reiniger Terostat 8550, bestelnr. AMV 181 500 (fa. Henkel) : ontvetten sierlijst en voorbumpergrille
- Activator Betaprima 5404, bestelnr. 5JH 381 016 : voorbereiding binnenzijde sierlijst
- Activator Terokal 150, bestelnr. ALO 822 150 01 (fa. Henkel) : voorbereiding voorbumpergrille
- Lijmkit Terostat MS 9360, bestelnr. 5L0 071 780 (cartouche 310 ml) : verlijmen middelste sierlijst en zij sierlijsten

... had ik het nou maar de chrome sierlijst gelijk meebesteld bij de auto .. ;)

Iemand al eens bovenstaande uitgevoerd, zo ja zijn er alternatieven voor activators en lijm of beter maar aan bovenstaande houden?

micky

Forumguru
ALs ik het monteer en die kans is groot, gebruik ik een gewone ontvetter en de juiste lijm, ingewikkelder maak ik het echt niet

tha a

Senior Member
Mooi @Joske ! Bij mij zit hij er ook voor en achterop. Ik vind met name dat het front er breder door wordt. Daarom erop laten zetten.

micky

Forumguru
@NewO3 dat weet ik zo niet, dat zou ik nog uit moeten zoeken, maar wel iets wat flexibel blijft aangezien er daar grote temperatuurverschillen voorkomen door het jaar heen, zo kan de boel een beetje blijven rekken en krimpen

NewO3

Forumguru
@NewO3 dat weet ik zo niet, dat zou ik nog uit moeten zoeken, maar wel iets wat flexibel blijft aangezien er daar grote temperatuurverschillen voorkomen door het jaar heen, zo kan de boel een beetje blijven rekken en krimpen

Ben benieuwd. Misschien dat ik wel gewoon Terostat MS 9360 via internet bestel. Maar dan koop je voor 20 euro een cartouche van 310 ml (excl verzend kosten) waar je maar een beetje van gebruikt en de rest later kunt weggooien. Of ik laat het ergens doen waar je auto ook meteen nachtje kunt laten staan in de garage voor uitharden lijm.

Bovenaan Onderaan