Chroom sierlijst vooraan aan bumper onderaan?

Chroom sierlijst aanbrengen

• Totaal aantal stemmers
    30
  • Opiniepeiling gesloten .

Gizzmo

Forumguru
ontvetter en siliconenkit ;)
Of met een lijmpistool, dat spul blijft ook flexibel
Stripje weegt zelf 3x niks, dus veel is er niet nodig, zal ook maar een paar punten doen ipv die hele strip.

auriga

Forumguru
Ben benieuwd. Misschien dat ik wel gewoon Terostat MS 9360 via internet bestel. Maar dan koop je voor 20 euro een cartouche van 310 ml (excl verzend kosten) waar je maar een beetje van gebruikt en de rest later kunt weggooien. Of ik laat het ergens doen waar je auto ook meteen nachtje kunt laten staan in de garage voor uitharden lijm.

Ik zou het mooi laten doen bij een autoschadebedrijf, die hebben daar ervaring mee. Zal je echt de kop niet kosten, en spaart je de stress en gedoe om alle montagematerialen te kopen (waar je maar een klein deel van zult gebruiken)

EdK

Forumguru
ff ramenkit bij carglass halen, perfect spul om dit soort dingen voor eeuwig mee vast te plakken...

kansberg

Forumguru
Yep...of Technobond van Womi...ook super spul. Daar lijmt de autoschadewereld ook mee. In ons vorige huis waren alle drempels met technobond verlijmt, ze zitten nog steeds vast :jaja:

NewO3

Forumguru
Thx guys voor de tips. Erg waardevol. Dat Technobond is een goed spulletje zeg. Als ik mn auto heb (zeker dit jaar nog) hoor je hoe het afgelopen is.

Archie

Senior Member
Het is jammer dat ze nog geen versie hebben voor de de O3 met ACC, of je moet heel creatief en netjes kunnen zagen :D

Canon-Eye

Forumguru
Als die "chroom"-strip feitelijk van kunststof is (wat ik overigens niet weet), dan heeft hij misschien geen invloed op de werking van de ACC als hij er voorlangs doorloopt. In dat geval zou die zwarte "put" van de ACC meteen ook een stuk minder opvallen. Het zou een poging waard kunnen zijn...

Joske

Forumguru
Ik heb al verhalen gelezen dat de front assist op de meest rare momenten ingrijpt.. dan zou ik het risico niet nemen daar nog eens een strip te gaan voor hangen, dat komt niet goed vrees ik :)

micky

Forumguru
Als die "chroom"-strip feitelijk van kunststof is (wat ik overigens niet weet), dan heeft hij misschien geen invloed op de werking van de ACC als hij er voorlangs doorloopt. In dat geval zou die zwarte "put" van de ACC meteen ook een stuk minder opvallen. Het zou een poging waard kunnen zijn...

Van "radar" is bekend dat oneffen kunststoffen wel degelijk invloed hebben op de werking, dit kan ik niet bevestigen op basis van de frontassist (alle FA's en ACC's zijn volgens mij niet voor niets geplaatst achter een 100% glad oppervlak), maar wel op basis van de werking van de "Stinger Ventura" oftewel de "achter de bumper ingebouwde radardetector" dit is niet alleen een verhaal, maar dit heb ik bevestigd gezien in de metingen (bij het plaatsen van mijn Stinger destijds achter verschillende bumpers) of dit helemaal vergelijkbaar is met dit systeem durf ik niet te garanderen, maar ik vermoed het wel, aangezien radar, radar is en niets anders. Een kunststof lamellen structuur beïnvloed de werking helaas.

EdK

Forumguru
tuurlijk niet Micky
Je aan de geldende snelheden houden is de enige remedie in deze....

Canon-Eye

Forumguru
Cruisecontrolgebruik brengt altijd geld op - radarverklikker kan echter behoorlijk veel geld kosten, zelfs al rij je niet te hard...

micky

Forumguru
@Canon-Eye heb jij een andere cruise control dan ik? de mijne kost helaas regelmatig veel geld, vooral als ik met 160 op de cc een 130 zone binnenrij in Duitsland... opbrengst heb ik nog nooit gehad :)

Bovenaan Onderaan