Climatronic AAN/UIT knop

Skombi

Actief lid
Ik heb het lipje er ook afgesneden en bij mij idem dito. De bovenste is de aan/uitknop en onder geen reactie.
Thnx voor de tip.

288 euro....
crazy.gif

Nou voor dat geld rij ik liever een keer flink te hard....
wink.gif

btw.
Het lampje doet het trouwens niet, loginsch want er zit geen lampje onder die knop, ik heb het even geprobeert door met een schroevendraaiertje het ruberen knopje in te drukken Airco gaan Aan/Uit maar geen lampjes, helaas....

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Skombi</font><hr />

Ik heb het lipje er ook afgesneden en bij mij idem dito. De bovenste is de aan/uitknop en onder geen reactie.
Thnx voor de tip.

[/ QUOTE ]

Volgens mij merk je het onderste knopje ook niet. Het enige wat dat doet ik de airco in dual zetten of niet.

idd het onderte knopje doet niet.

als je de bestuurders-zijde op 20 graden zet en de bijrijders-zijde op bv. 23 en je drukt dan op die onderste knop blijft alles precies zoals het is, hij zet ze dus niet allebij gelijk.

Ik ben er uit wat het onderste knopje is van de twee. De bovenste zet je de airco mee uit. Met de onderste (Volgens de handleiding van de auto) regel je interieurverwarming mee.

Octavia_II

Actief lid
Heren,

wat is het nu?
confused.gif

Volgen Cycloon60 zet je met de bovenste knop de airco uit en volgens Skodaman zet je hiermee de complete "luchtinstallatie" mee uit!

Wie weet het goede antwoord?
ahum.gif

Skombi

Actief lid
is volgens mij ook het uitzetten van de luchtinstallatie. Handig als je nast een vrachtwagen staat te wachten.

Octavia_II

Actief lid
Deje,

zou ik jouw handleiding een keer mogen lenen, want "verborgen" knoppen staan er bij mij niet in!
(en bij jou blijkbaar wel)
winkie.gif

SkodaMan

Actief lid
</font><blockquote><font class="small">Citaat: Octavia_II</font><hr />

Volgen Cycloon60 zet je met de bovenste knop de airco uit en volgens Skodaman zet je hiermee de complete "luchtinstallatie" mee uit!

[/ QUOTE ]
Beiden

</font><blockquote><font class="small">Citaat: Skombi</font><hr />
...is volgens mij ook het uitzetten van de luchtinstallatie. Handig als je nast een vrachtwagen staat te wachten.

[/ QUOTE ]
De wagen afsluiten van stank of stof kan ook door het indrukken van de toets voor recirculatie.

nomad

Senior Member
De foto's volgen nog, maar ik heb inmiddels de On/Off mod doorgevoerd. De chromen randen van de VW clima zitten er nu ook op, de Off knop is verlicht en als deze uit staat brandt er een oranje lampje.

higgy

Forumguru
Bij mij zit ook de On/off knop erop, maar zonder ringen en zonder verlichting. Ik heb itt Nomad geen vrienden
wink.gif
dus ook niemand die smd kan solderen...

nomad

Senior Member
</font><blockquote><font class="small">Citaat: higgy</font><hr />

Bij mij zit ook de On/off knop erop, maar zonder ringen en zonder verlichting. Ik heb itt Nomad geen vrienden
wink.gif
dus ook niemand die smd kan solderen...

[/ QUOTE ]
Ik heb nog wel een Skoda Clima over waar de benodigde ledjes en weerstandjes op zitten. Voor de hobbyist misschien ?
Bij intresse, stuur maar een PM.

ad5000

Actief lid
Bij BM-onderdelenshop (zie deze naam en dan www ervoor en nl erachter) verkopen ze losse clima's voor bedragen tussen de 150 en 175 euri.

De verschillen zijn; met of zonder stoelverwarming of met en zonder standkachel bediening.

Bijlagen

• 47417-Clima.JPG
    47417-Clima.JPG
    9,9 KB · Weergaven: 71

LenK

Forumguru
Inmiddels deze mod ook uitgevoerd.
Resultaat is een hardstikke handige knop. Waarom ze die bij Skoda hebben geblokkeerd mag Joost weten (alleen om VW luxer te laten lijken?)

Over de tekst op die knop of dat ledje maak ik me niet zo druk. 150-175 euro + een boel tijd om in te bouwen lijkt me schromelijk overdreven, het werkt zo ook prima.

Onderste drukknop ook nog uitgeprobeerd, deed bij mij ook niks. Heb ik verder maar origineel gelaten.

Aha, nou weten we ook waar de onderste knop voor is (indien aangesloten) : de standkachel !!
Zo kom je er toch weer uit . Thx ad5000

Bovenaan Onderaan