Climatronic AAN/UIT knop

JettaFreak

Actief lid
Die standkachel kun je in Duitsland bijvoorbeeld als optie meebestellen. In de Passat van mijn vader (nieuwe model) kan je met de knop middenonder de climate control instellen op dual of single.

Groet,

JettaFreak

Bij BM-onderdelenshop (zie deze naam en dan www ervoor en nl erachter) verkopen ze losse clima's voor bedragen tussen de 150 en 175 euri.

De verschillen zijn; met of zonder stoelverwarming of met en zonder standkachel bediening.

Ik heb inmiddels het onderdeelnummer van het complete front gevonden. (was ook niet heel moeilijk ahv foto) Weet iemand of alleen de chromen ringen incl. afdekplaatjes (on/off etc.) ook los te bestellen zijn en zo ja wat de onderdeelnummers zijn

nomad

Senior Member
Ik heb inmiddels het onderdeelnummer van het complete front gevonden. (was ook niet heel moeilijk ahv foto) Weet iemand of alleen de chromen ringen incl. afdekplaatjes (on/off etc.) ook los te bestellen zijn en zo ja wat de onderdeelnummers zijn

De Climatronic is alleen als losse unit te bestellen. De ringen zijn van VW en anders van vorm. Ik zal eens in de Etka kijken of die kapjes van VW wel los te bestellen zijn.

Ik heb nog steeds een Climatronic unit liggen voor een O2 met stoelverwarming. Missen wat ledjes en weerstandjes van, maar nog prima geschikt voor de knutselaar.

Bovenaan Onderaan