Fabia
† In Memoriam
Sinds vandaag een nieuw lid erbij. Besteld bij Van Loon in Gouda een Fabia II Hatchback Ambiente Attractive 1.2 12V met als enige optie Sunsetglas in de kleur Corrida Red met een Style Grey interieur. Ik kreeg zo'n vreselijk goed inruilbod bij mijn eigen dealer dat ik het niet kon laten om mijn Fabje in te ruilen. Mede ook door het zeer aantrekkelijke Attractive pakket. Nu nog een week of acht wachten en dan kan ik 'm ophalen. Ben mede voor een 1.2 gevallen vanwege de brandsofprijzen en dat ik veel in de stad rij. Ik reed vroeger veel op de snelweg en had voor mijn hobby een station nodig maar dat is allemaal komen te vervallen. De 1.4 16V 101pk rijdt echt heerlijk, lekker fel boven de 4.000 toeren maar dat kost een hoop brandstof. Ik ga nu minder wegenbelasting betalen, zuiniger rijden en euro 95 ipv 98 tanken. Helaas was het niet mogelijk om een proefrit te maken in de 1.2 maar alle enthousiaste verhalen op dit forum hebben me over de schreef getrokken.
Dus het wordt nog ff wachten tot íe er is. Ik heb alvast een stapel folders thuis liggen en gelukkig het Skodaforum om de tijd door te komen.
Toekomst plannen: Mooie lichtmetalen velgen, chromenring rondom mistlampen, mooie instaplijsten en chromensierlijst achter en een open dak.
Dus het wordt nog ff wachten tot íe er is. Ik heb alvast een stapel folders thuis liggen en gelukkig het Skodaforum om de tijd door te komen.
Toekomst plannen: Mooie lichtmetalen velgen, chromenring rondom mistlampen, mooie instaplijsten en chromensierlijst achter en een open dak.