Club van 1.2 12V.

Fabia

† In Memoriam
Sinds vandaag een nieuw lid erbij. Besteld bij Van Loon in Gouda een Fabia II Hatchback Ambiente Attractive 1.2 12V met als enige optie Sunsetglas in de kleur Corrida Red met een Style Grey interieur. Ik kreeg zo'n vreselijk goed inruilbod bij mijn eigen dealer dat ik het niet kon laten om mijn Fabje in te ruilen. Mede ook door het zeer aantrekkelijke Attractive pakket. Nu nog een week of acht wachten en dan kan ik 'm ophalen. Ben mede voor een 1.2 gevallen vanwege de brandsofprijzen en dat ik veel in de stad rij. Ik reed vroeger veel op de snelweg en had voor mijn hobby een station nodig maar dat is allemaal komen te vervallen. De 1.4 16V 101pk rijdt echt heerlijk, lekker fel boven de 4.000 toeren maar dat kost een hoop brandstof. Ik ga nu minder wegenbelasting betalen, zuiniger rijden en euro 95 ipv 98 tanken. Helaas was het niet mogelijk om een proefrit te maken in de 1.2 maar alle enthousiaste verhalen op dit forum hebben me over de schreef getrokken.

Dus het wordt nog ff wachten tot íe er is. Ik heb alvast een stapel folders thuis liggen en gelukkig het Skodaforum om de tijd door te komen.

Toekomst plannen: Mooie lichtmetalen velgen, chromenring rondom mistlampen, mooie instaplijsten en chromensierlijst achter en een open dak.

van_der_P

Senior Member
Het lijkt mij een fijne auto die je gekozen hebt. Ook een mooie kleur, veel plezier ermee.
En als het wachten je wat te veel wordt, je kunt altijd op je forumcollega's rekenen we slepen je er wel doorheen :D::D::D:

Fabia

† In Memoriam
Ik weet het. Dus als je opeens postings van mij ziet met rare tijden dan komt het omdat ik niet kan slapen van de spanning:xyxthumbs:

Hetzer

Forumguru
Helaas was het niet mogelijk om een proefrit te maken in de 1.2 maar alle enthousiaste verhalen op dit forum hebben me over de schreef getrokken.

Ben ik even blij dat ik daar een mee geholpen heb!!!!!!!!!!!!!!!:cheer:

Welkom in de club van 1.2 12V!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!:1761:

Mooie auto @Fabia, ik denk een heel voordelige en goede keuze was om voor de Ambiente Attr. met de 1.2 12V motor te kiezen, zo blijft het allemaal , de aanschaf, onderhoud en het verbruik nog een beetje leuk!!!
Als je de auto hebt, organiseren we wel weer een keertje een meeting dan kun je derde Fabia weer eens showen. ( je doet je naam @Fabia wel eer aan trouwens.:cheer:)

Fabia

† In Memoriam
Eerste accessoire voor mijn nieuwe FII vandaag gekocht op Ebay:

Bijlagen

• d668_1.jpg
    d668_1.jpg
    13,1 KB · Weergaven: 103

Fabia

† In Memoriam
Wat vinden jullie hiervan:

Bijlagen

• FII met velg.JPG
    FII met velg.JPG
    36,9 KB · Weergaven: 108
  • lv5at5.jpg
    lv5at5.jpg
    39 KB · Weergaven: 59

purk

Senior Member
Mooie kleur, zeker makkelijk op de parkeerplaats bij de AH. je ziet hem zo staan tussen alle zwarte, grijze en blauwe auto's.

Gieliovd

Forumguru
Tja, er zit een beetje weinig rubber om die velgen! Dat stuitert zo! ;)

Nee, lijken me mooie velgen. Is het een soort van black uitvoering? Wat voor maat worden het?

Ik denk trouwens dat ik het niet eens erg zou vinden als mijn volgende auto wieldoppen heeft, ik krijg het altijd zo benauwd met inparkeren naast een stoepje :blush: omdat ik het niet goed kan zien.

Maar, nog geen stoepschade gereden hoor!

Hetzer

Forumguru

Doen Fabia !!!, dit zijn zeker mooie velgen de borbet lv-5, deze zijn antraciet mat-zwart ik heb ze al eens in het echt gezien, ze zijn erg mooi,dus zeker een goede keuze,

bij welke winkel wil je ze halen???

Bijlagen

• LV5.jpg
    LV5.jpg
    40,6 KB · Weergaven: 31

Fabia

† In Memoriam
Ik heb nog geen idee, was eigenlijk gewoon een beetje aan het rondneuzen. Eerst de Fabia maar en dan rustig aan verder optuigen.

Hetzer

Forumguru
een beetje aan het rondneuzen.

altijd leuk, ik denk dat bijna iedere man dat doet in je gedachte een beetje rondneuzen naar een nieuwe auto en als je deze eenmaal hebt een beetje kijken hoe je de nieuwe auto weer kan opleuken!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

cvegreen

Forumguru
Sorry Fabia dat ik deze topic over het hoofd gezien heb (al begrijp ik het niet dat ik dat over het hoofd gezien heb).
De Ambiente uitvoering spreekt mij bij de F2 ook erg aan , mede door zijn vrij lage prijs en vrij rijkelijke uitrusting. Wat het atrative pakket betreft , dat weet ik niet wat er daar allemaal bijhoort . denk niet dat je dat in België kan krijgen. Die velgen die je op het oog hebt vind ik wel mooi passen bij je knal rode wagen , zeker omdat het niet van dat grijs is waar 99% van de velgen in gespoten zijn.
Die gordel bandjes zijn ook wel heel leuk om op je wagen te hebben , al vind ik ze soms een beetje vervelend . Heb dat op mijn BX gehad en na een maand of zo heb ik ze er af gehaald omdat ik ze te vervelend vond. Misschien is dat nu wel beter geworden .

Fabia

† In Memoriam
Voor de Fabia Hatchback Ambiente
-Middenarmsteun vóór
-Pakket overhead II
-Radio Dance
-Bandenspanningscontrolesysteem
-PDC achter
De waarde van dit pakket bedraagt € 1.025,-
De meerprijs bedraagt € 295,-
Uw voordeel is € 730,-

Niet verkeerd dacht ik. Dan is de Ambiente wel heel erg compleet voor een mooie prijs.

cvegreen

Forumguru
Voor de Fabia Hatchback Ambiente
-Middenarmsteun vóór
-Pakket overhead II
-Radio Dance
-Bandenspanningscontrolesysteem
-PDC achter
De waarde van dit pakket bedraagt € 1.025,-
De meerprijs bedraagt € 295,-
Uw voordeel is € 730,-

Niet verkeerd dacht ik. Dan is de Ambiente wel heel erg compleet voor een mooie prijs.

Dat is nu nog een een pakket se.
Je zult er ongetwijfeld heel veel plezier aan hebben . De reden waarom ik het niet gezien heb is omdat het bij "fabia ll" staat en niet bij "mijn auto".
Ik denk dat je daar een heel goed uitgeruste wagen hebt kunnen kopen voor een mooie prijs . Wij hebben hier een paar weken geleden een kans gemist. Ik kon mijn F1 verkopen en kreeg er het bedrag voor wat een F2 ambiente nieuw kost . Er was echter 1 maar , hij moest hem meteen meekrijgen met enkel een voorschot en de rest ging later komen . Dat was nu wat mij tegenhield om hem te verkopen ,anders zag ik dat wel zitten om met een nieuwe F2 ambiente (zonder bijkomende optie's dan) te rijden. Metaalkleur was toen gratis ivm the greendays.

Fabia

† In Memoriam
Dat was wel een mooie kans maar als je pas later je geld krijgt wat schiet je daar dan mee op. Ik heb vandaag weer eens mijn tank volgegooid, de liter prijs voor V-power staat nu op € 1,68. Wat zal ik blij zijn met mijn 1.2tje!

Gefeliciteerd met de aankoop! Ook ik zag trouwens dit bericht zo ongeveer een week over het hoofd, net als cvegreen, terwijl het toch een topic van onze forumguru is. Dat moest niet mogen...

Bovenaan Onderaan