Club van 1.2 12V.

Fabia

† In Memoriam
Dat is juist de bedoeling. Ik ben een beetje uitgekeken op al die glimmende chromen velgen en wil juist weer eens heel wat anders. Daarom heb ik ook sunset ramen gekozen samen met die zwarte velgen krijg je een mooie donkere look. Ik doe ook geen chromen ringen meer om de mistlampen, ik vind het zwarte juist erg mooi.

Bothje

Heel gewoon lid
Het worden dus niet de black-chroom velgen; die je nu wilt zijn ook heel gaaf.
Even sparen zeker.:santa:

Hetzer

Forumguru
Ik kom ze tegen die tijd wel ff laten zien bij je.

@Fabia; toppie!!!, ik kijk er nu al naar uit :cheer:

Ik heb thuis pubers en die kraken bij voorbaat alles af. Alleen MB, Audi en nog duurder kan hun goedkeuring dragen.
Als ze dan enkele jaren vol afschuw in een Skoda vervoerd zijn horen dat hun pappie een Mazda 6 heeft gekocht.....

;) Het zal ook wel een klein beetje te maken hebben wat ze in de leef omgeving meekrijgen, in mijn eigen familie en de schoonfamilie rijd er niemand in een BMV, MB of Audi, dus die pubers bij ons in de familie hebben hier door een ander referentie kader denk ik, ik heb er nog nooit iemand op een van de merken horen afgeven, bij ons in de familie houden we het over het algemeen bij de Franse en Japanse merken, Ford, Seat, Skoda en VW. Zelfs mijn eigen schoonvader met een goedlopende zaak heeft ,bijna z'n hele leven Ford gereden (vond destijd een Bmw of Audi , zonde van z'n geld )en hij heeft nu zelfs 2 Dacia logans en een Renault Koleos (op bestelling.)

Fabia

† In Memoriam
Net gebeld met de dealer, ik ga 'm vrijdagochtend om 10.00 ophalen :cheer: Kenteken is bekend, leren stuur is geplaatst. De fabia moet alleen nog gepoetst worden.

Gieliovd

Forumguru
Kijk! Je stuur zit er ook al mooi in!

Geweldig, nu is het afwachten wel erg moeilijk lijkt me...

We slepen je er wel doorheen! Die 3 dagen red je nog wel ;)

EdK

Forumguru
Kijk! Je stuur zit er ook al mooi in!

Geweldig, nu is het afwachten wel erg moeilijk lijkt me...

We slepen je er wel doorheen! Die 3 dagen red je nog wel ;)

Nee hoor, die laatste drie dagen gaan hem opbreken !!
Morgen zit hij al met een slaapzak voor de deur van de dealer !!
:D:D:D

EdK

Forumguru
hahahahahaha lol, nu maar hopen dat het mooi weer is

:407: Herfstachtig weer !!! :407:

Ik hoop maar dat fabia van postuur is anders waait hij weg bij de Skoda dealer !!
En tja dan kan het zo maar zijn dat je bij de Mazda dealer voor de deur waait !! :blush:

Maar alle gekheid op een oliestokje , we leven met je mee in de spaarzame vrije minuten die we overhouden !!

cvegreen

Forumguru
Ik zat net te lezen in de rubriek "mijn auto" , dacht toen plots , wanneer zou Fabia zijn fabia mogen gaan ophalen , ik dus ff naar hier gesurft en ja hoor wat lees ik , aanstaande vrijdag al. Man wat gaat die tijd toch snel he . Voor Fabia zal hij tot vrijdag wel een beetje trager vooruit gaan , maar eens hij zijn nieuwe glimmende F2 in ontvangst heeft zal de tijd en de kilometers wel weer snel vooruit gaan. Gaan je velgen er ook al onder steken , of is dat iets wat nog een beetje op zich zal laten wachten ?

Fabia

† In Memoriam
Mijn velgen laten nog ff op zich wachten tot er betere tijden aanbreken. Voorlopig ga ik eens heerlijk genieten van mijn rode bolide. Kan niet wachten tot het vrijdag is. Trouwens waar ik aan zat te denken is om de wieldoppen zwart te spuiten. Weet iemand of dat een beetje te doen is. Of bladdert de verf er langzamerhand weer van af? Moet ik een speciale verf of spuitbus gebruiken? Iemand suggesties?

cvegreen

Forumguru
Hoe het zit met wieldeksels spuiten weet ik niet , maar met velgen heb je speciaal voor velgen spuitbussen. Jammer voor u enkel in grijs als ik het niet verkeerd voor heb.

bluskabouter

Forumguru
ben sinds -8-04-2008 in het bezit van een rode fabia2 combi en ik moet je zeggen dat je wel bekijks hebt.
de mijn heeft het sunsetpakket en een af fabriek zonnedak.
onder de auto zijn de velgen line gemonteerd, toch iets anders dan de standaard.
succes met je keuze en je hebt net als ik een hele blitse tuf.

en nu mag het snel vrijdag worden toch??

groetjes uut twente.

Desperado

Forumguru
Mijn velgen laten nog ff op zich wachten tot er betere tijden aanbreken. Voorlopig ga ik eens heerlijk genieten van mijn rode bolide. Kan niet wachten tot het vrijdag is. Trouwens waar ik aan zat te denken is om de wieldoppen zwart te spuiten. Weet iemand of dat een beetje te doen is. Of bladdert de verf er langzamerhand weer van af? Moet ik een speciale verf of spuitbus gebruiken? Iemand suggesties?
Met gaat naar een verfboer ofzo;
Men hale:Motip kunststofprimer, zwarte lak en blanke lak.
En in die volgorde spuit je het er ook op.
Wel goed de gebruiksaanwijzing lezen.
Zo heb ik mijn dashboard enzo ook gedaan.

EdK

Forumguru
voor je met die primer / zwarte lak en blanke lak begint zou ik toch maar eerst de doppen ergggg goed ontvetten !!
Kans dat er wax en siliconen van het maakproces opzitten is ergg groot !

En je weet wat er gebeurd zodra je gaat verven en er zit siliconen op he !!??

Jaaa , je verf glijd er zo van af !!

Fabia

† In Memoriam
Dat was ik zowiezo van plan. Altijd eerst goed ontvetten en schoonmaken voordat je gaat schilderen.

EdK

Forumguru
Gewoon even met dreft (of dubro) en een schuursponsje, werkt perfect.

Wel met een beetje afwasmiddel van welk merk dan ook haal jij echt geen siliconen sporen volledig weg !!

En waar maar een miniscuul stukje siliconen kit / spray zit daar hecht echt geen verf !!

Profesionele schilders hebben niet voor niets speciale primer hiervoor !!
Je krijgt ook een schilder kompleet over de rooie door met siliconenspray ergens rijkelijk te spuiten als zei nog moeten schilderen !!

Probeer het mar eens uit op een oude deur of plank !!

Bovenaan Onderaan