Club van 1.2 12V.

van_der_P

Senior Member
Dat was wel een mooie kans maar als je pas later je geld krijgt wat schiet je daar dan mee op. Ik heb vandaag weer eens mijn tank volgegooid, de liter prijs voor V-power staat nu op € 1,68. Wat zal ik blij zijn met mijn 1.2tje!

Wat de prijs van de benzine betreft zit ik limburg toch wel goed, een liter euro 95 kost ongeveer 1.61 Het tankstation ligt dan ook maar 5 km van de Duitse grens.

Gieliovd

Forumguru
Hier kost de 95 ook nog als je een beetje zoekt onder de 1,60.

Ik kom net van de motor en zag nog pompen die het voor 1,58 aanboden.

Euro 98 is overkill!

Fabia

† In Memoriam
Ik was vandaag nog ff bij mijn dealer en die vertelde mij dat ik de FII zeer waarschijnlijk in augustus kan gaan ophalen :cheer:.

Fabia

† In Memoriam
Absoluut, ik had echt verwacht dat ik veel langer moest wachten. Ook al omdat er een zomervakantie tussen zit.

Fabia

† In Memoriam
Ik heb tot nu toe altijd 98 getankt. En dan de Vpower maar moet wel zeggen dat íe, voor mijn gevoel, net ff wat lekkerder op loopt. Maar ik ben reuze benieuwd hoe de 1.2 mij gaat bevallen.

Fabia

† In Memoriam
Ben terug van een heerlijke vakantie. En met goed nieuws, ik werd op mijn vakantie adres gebeld door mijn dealer dat de Fabia al onderweg is naar Nederland:489: En dat ik na mijn vakantie ff moest bellen om een afspraak te maken. Ik was helaas vandaag te laat thuis om nog te kunnen bellen maar morgenochtend ben ik de eerste. Ik heb trouwens een hoop Skoda's gezien in Luxemburg en Duitsland, heel veel O2 RSén en ook veel Roomster Scout's. Ook nog een Roomster in rood, had ik nog nooit gezien. En een FI RS in het geel. Zal binnenkort een paar foto's posten.

Fabia

† In Memoriam
Ik 'm gezien :super: Erg mooi in het rood met de donkere achterruiten. Als alles mee zit :eek: zou ik 'm eind van deze week moeten hebben. Kenteken is aangevraagd, dan aflever beurt en rijden maar.

Bijlagen

• Afb013.jpg
    Afb013.jpg
    96,6 KB · Weergaven: 28
  • Afb018.jpg
    Afb018.jpg
    90,4 KB · Weergaven: 31
  • Afb019.jpg
    Afb019.jpg
    95,1 KB · Weergaven: 29
  • Afb020.jpg
    Afb020.jpg
    96,6 KB · Weergaven: 28

Fabia

† In Memoriam
Jazeker, alleen nu nog rijden. Volgens mij dealer was het een licht gemodiviseerde 1.2, het luchtfilterhuis is verplaatst. Ik moest wel heel erg lachen bij de dealer want ik had het 10 jarige zoontje van mijn vriendin helemaal niks verteld. Hij begon onraad te ruiken toen ik vertelde dat we met z'n drieen naar de dealer gingen. Want mijn handrem werkt niet helemaal goed meer. Nokje versleten of zo iets. Edwin begon thuis al te springen en te gillen dat we een Roomster of een FII Combi gekocht hadden. Ik kreeg hem nog aan het twijfelen gelukkig want ik vertelde dat we gingen vanwege de handrem. Maar helemaal vertrouwen deed hij het niet. Is ook niet helemaal zo gek want toen ik mijn huidige Fabia ging ophalen wist hij ook van niks. Aan gekomen bij de dealer liepen we naar achteren waar een mooie rode FII stond en Edwin begon steeds meer te lachen en rode koontjes te krijgen. Het was echt een prachtig gezicht dat koppie vol ongeloof dat langzamerhand besefte dat dit onze nieuwe auto is. We hadden hem tijdens de vakantie de hele tijd lopen plagen met Skoda's en nieuwe Fabia's II in de kleur rood. Edwin was bijna nog enthousiaster dan ik. Ook hij is er erg blij mee en helemaal dat íe nu weer riant achterin kan zitten. Helaas zit íe de komende drie weken bij z'n vader en moet íe nog ff wachten op zijn eerste rit.

LenK

Forumguru
De kleine mannen zijn nog blij met elke nieuwe auto. Vooral als ie dan ook nog lekker rood is.

Ik heb thuis pubers en die kraken bij voorbaat alles af. Alleen MB, Audi en nog duurder kan hun goedkeuring dragen.
Als ze dan enkele jaren vol afschuw in een Skoda vervoerd zijn horen dat hun pappie een Mazda 6 heeft gekocht.....
"Had je net zo goed je Skoda kunnen houden"

De Fabia II van mijn vrouw vinden ze ook helemaal niks. "Die voorkant, dat lijkt toch nergens op"

Dus geniet er voorlopig nog maar van. Proficiat met je nieuwe auto.
Ik schreef al eerder dat F1 en F2 een flink positief verschil is. Als je een paar dagen rijdt dan kom je er steeds meer achter hoeveel vooruitgang er gemaakt is.

EdK

Forumguru
De kleine mannen zijn nog blij met elke nieuwe auto. Vooral als ie dan ook nog lekker rood is.

Ik heb thuis pubers en die kraken bij voorbaat alles af. Alleen MB, Audi en nog duurder kan hun goedkeuring dragen.
Als ze dan enkele jaren vol afschuw in een Skoda vervoerd zijn horen dat hun pappie een Mazda 6 heeft gekocht.....
"Had je net zo goed je Skoda kunnen houden"

De Fabia II van mijn vrouw vinden ze ook helemaal niks. "Die voorkant, dat lijkt toch nergens op"

Ach pubers !!
Wacht maar tot ze hun eigen wagen moeten kopen en er achter komen hoe duur dat toch wel is !!
Pap , mamm mag ik je auto lenen ???
En het was niets die mazda ( deels gelijk ) en die Skoda ??
Jawelll , maarrrrrr ...................

van_der_P

Senior Member
Op de foto's ziet het er geweldig uit, wat een prachtige kleur. Zou zomaar jaloers op je kunnen worden.
Ik hoop voor jou dat die net zo goed rijdt als die uitziet. Heel veel plezier met je nieuwe Fabia, Fabia.:D::D:

Fabia

† In Memoriam
Dank jullie allemaal voor de complimenten. Zodra ik weer wat rijker ben gaan er deze zwarte velgen onder. Na heel lang zoeken vond ik ze in 14inch met 5x100 steek. Je kan heel veel vinden in 14inch maar dan 4x.

Bijlagen

• cerchione_fever5r_matblack.jpg
    cerchione_fever5r_matblack.jpg
    31,9 KB · Weergaven: 17

Hetzer

Forumguru
Dank jullie allemaal voor de complimenten. Zodra ik weer wat rijker ben gaan er deze zwarte velgen onder. Na heel lang zoeken vond ik ze in 14inch met 5x100 steek. Je kan heel veel vinden in 14inch maar dan 4x.

Goede keuze Fabia, ben benieuwt naar het eind resultaat als ze onder je F-2 liggen...

Bovenaan Onderaan