Codes voor F2, O2, S1 en R1

Robbietdi

Nieuw lid
Sorry, was kopiëren plakken.

Twijfel om een skoda combi Greenline business line van oktober 2010 aan te schaffen

Voorzien van pdc. 4 x elec. Ramen en navigatie.

Was benieuwd welke vag com wijzigingen er nog toepasbaar zijn.

Bochten verlichting. Ch en lh.
Neede sweep. etc etc.
 

Antera

Donateur
Even kort afhankelijk sommige zaken van de aanwezige module's enz

 
weet iemand of het mogelijk om op de S2 hill hold / hill-assist softwarematig te activeren? Ik mis deze optie nogal ten opzichte van mijn vorige auto, ging er eiegenlijk vanuit dat dit er wel op zou zitten.....
 

Antera

Donateur
Nog niet voorbij zien komen en vaak niet naderhand te activeren omdat de ABS pomp een andere model is voor deze opties
 

EdK

Forumguru
en vaak niet naderhand te activeren omdat de ABS pomp een andere model is voor deze opties
Kan het wel activeren met VCDS op de Yeti, alleen kreeg ik toen in maxidot enkele ESP errors te zien.
Toen maar weer meteen uitgezet waarna de errors ook weer verdwenen....
 

ertromp

Forumguru
Gaat alleen als je een pomp hebt waarvan de code in de lijst staat en die de UG1 en UG4 ondersteunt.
Bijvoorbeeld een 1K0-907-37?-BJ ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4) daar kun je achteraf Hill Hold op activeren. Dus net wat @Antera aangeeft het gaat niet in alle gevallen lukken

PR-1AT = Electronic Stabilisation Problem (ESP)
;
; PR-UG0 = Hill Hold Control (HHC) OR Comfort Driving Assist NOT installed
; PR-UG1 = Hill Hold Control (HHC) installed
; PR-UG3 = Comfort Driving Assist installed = XDS
; PR-UG4 = Hill Hold Control (HHC) & Comfort Driving Assist installed


1K0-907-37?-AD ; MK60EC1 (PR-1AT, UG0/UG3)
1K0-907-37?-AE ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-AF ; MK70M (PR-1AC)
1K0-907-37?-AH ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-AJ ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-AK ; MK70M (PR-1AC)
1K0-907-37?-AM ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-AN ; MK60EC1 (PR-1AT, UG0/UG3)
1K0-907-37?-AP ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-AQ ; MK70M (PR-1AC)
1K0-907-37?-AS ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-AT ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-BA ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-BB ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-BC ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-BD ; MK60EC1 (PR-1AT, UG0/UG3)
1K0-907-37?-BE ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-BF ; MK60EC1 (PR-1AT)
1K0-907-37?-BG ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-BH ; MK60EC1 (PR-1AT, UG0/UG3)
1K0-907-37?-BJ ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
1K0-907-37?-BK ; MK60EC1 (PR-1AT, UG0/UG3)
1K0-907-37?-BL ; MK60EC1 (PR-1AT, UG1/UG4)
 

EdK

Forumguru
Vreemde in mijn geval blijft dan wel dat ik hem met VCDS kon aanzetten.
Zou toch zeggen dat dit niet mogelijk zou wezen als je die pomp niet hebt..

Ach en nu doe ik hilhold gewoon met me voetpedaal en één voet en werkt ook hoor....
Maw mis het niet ofzo
 
Bovenaan Onderaan