Con te partiro

AndreM

Forumguru
Gefeliciteerd.

Gek genoeg mocht ik in januari 2014 kiezen tussen de O3 of de Leon.
Bij mij was de keuze snel gemaakt......
Of een uitgeklede Leon waar voor 3000 euro aan opties erbij gekocht moest worden, welke standaard in de O3 zaten.
En de prijs van de Leon koste net zoveel als de O3.

Daarbij was ook doorslag gevend, dat mij zoon van 1,85 meter riant in de O3 op de achterbank zit en in de Leon met zijn knieën in zijn nek!

MarcoO2

Forumguru
Grappig, bij mij is het andersom. De Leon is veel goedkoper dan een gelijk of zelfs minder luxe uitgeruste O3.

En die ruimte, ja, die is minder. Maar ik ben ook 1.85 en kan prima achter mezelf zitten. Heb dan 5 cm over, tegen 15 bij de O2. Voor mijn kids (1 van 3 jaar en 1 van 3 maanden) is dat ruimschoots genoeg ;)

rudolfi

Forumguru
Inmiddels staat mijn nieuwe auto kant en klaar bij de dealer in Dordrecht, maar helaas... ik moet nog tot 11 januari wachten... dus mocht er nog iemand bij Ames komen, kijk dan ff goed of je de mijne nog tegenkomt ;)

En nu moet je dus nog een hele maand geduld hebben.
Hoeveel nachtjes slapen nog? :D

notjes

Actief lid
proficiat dacht die ook eerst te kopen maar heb dan toch de o3 gekocht en nog steeds geen spijt van

ManeBrane

Forumguru
@MarcoO2 Ik ben er vorige week geweest om te kijken of die van mij er stond. Was toch in de buurt vanwege een verkoopvergadering.
Jammer genoeg staan er maar een paar in de showroom, maar niet die van mij. Ik weet zo niet waar de overige auto's staan voor aflevering. Ik kan hem zelf 2 januari afhalen.
Dit was aan de Skoda kant uiteraard. Bij Seat staan er iets meer, maar vast ook niet alle auto's.
Als iemand weet waar ze de af te leveren auto's hebben staan dan hoor ik dat graag. ;)

Jee13

Forumguru
Inmiddels staat mijn nieuwe auto kant en klaar bij de dealer in Dordrecht, maar helaas... ik moet nog tot 11 januari wachten... dus mocht er nog iemand bij Ames komen, kijk dan ff goed of je de mijne nog tegenkomt ;)

Dat is lekker in de buurt
Ik was woensdag nog bij Ames, volgende week heeft mijn RS een APK. Zal ik eens kijken of ik m al kan spotten?

Laatst bewerkt:

Canon-Eye

Forumguru
Maar ik ben ook 1.85 en kan prima achter mezelf zitten.
De totale lichaamslengte alleen is niet bepalend: de verhouding tussen beenlengte en romplengte is niet bij iedereen hetzelfde.

Zo moet voor mijn vrouw (ca. 1.70 lang) de stoel een eind naar voren waardoor ik (1.86m) amper nog achter het stuur kan komen, maar de spiegels staan zonder verstellen wel goed voor ons allebei. Zij heeft nu eenmaal kortere pootjes, maar wel vrijwel dezelfde romplengte.

B@s0302

Senior Member
Als ik van de week dus bij Ames ben, moet ik nog steeds even letten op een hele mooie Technic Leon ST? Of staat de aflevering al gepland? Succes met wachten ;)

Brightstar1981

Forumguru
Mooi mooi,
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar de foto's..
Toen we 03/10 bij onze dealer stonden waren de Leon en de Superb dé auto's waar we tussen twijfelden.
Succes met het wachten.
Nog kleine 2 weekjes.:thumbsup:

B@s0302

Senior Member
Zal even kijken of t lukt Marco.. Zo ja dan zie je uiteraard een extra foto langskomen! Heb woensdag een afspraak in Ridderkerk en Dirksland dus afslag Dordrecht moet vast lukken ;)

Bovenaan Onderaan