En ik lees zoveel verhalen dat chippen van een turbo-loze motor vrijwel geen nut heeft. Dan moet ik toch eens achter mijn oren krabben als ik het verschil in vermogen zie?
Bij deze hebben wij een afspraak 24-8 om 9.00h app me het adres maar als je wilHadden wij nu al een afspraak?? Heb zaterdasg de 24ste tijd voor je smorgens om 9/9:30 in dongen
é dan kan ik niet komen hoor (kom ik net de nacht af.. )Bij deze hebben wij een afspraak 24-8 om 9.00h app me het adres maar als je wil
alhoewel dan ben ik eigenlijk al halfweg richting Bredaé dan kan ik niet komen hoor (kom ik net de nacht af.. )
@MaRco2, behalve de tuning zit er ook een K&N inleg luchtfilter in, verder volledig origineel, als ik het uitlaat systeem zou veranderen is het mogelijk om net boven de 300pk uit te komen, op MIVW stond een Duitser met een S2 3.6 met 304pk, maar voor mij is het prima zo.
klopt idd, heb hem bij RijnWoud gekocht, was daar idd de enige in deze uitvoering, veel zullen er niet zijn in NL, want de meeste mensen die zo'n auto kopen komen niet voor een Skoda, maar persoonlijk vind ik een Skoda voor mij de enige optie, kwaliteit, luxe, zeeën van ruimte en naar verhouding betaalbaar voor wat je er voor terug krijgt.
Van de week riep ik in het Rotterdamse iets over een bruine Superb 3.6 en het schijnt dat je de enige bent (of daar verkocht of in Nederland) .
Hoezo "ook"?ook zo'n muurbloempje