Corné z'n Skoda Superb Sedan 3.6 FSI V6 SUPERCHARGED 4x4 Elegance + Laurin & Klement Pack

Status
Niet open voor verdere reacties.

EdK

Forumguru
Kennis van me heeft onlangs een Lexus 6 pitter gekocht voor erggg weinig van 10 jaar met 80K op de teller
Ook een wolf in lammetjes kleren.......
En van alle luxe voorzien...

ertromp

Forumguru
Gewoon nog effe genieten van je ride @Corné de Kluijver. Ik snap je keuze wel voor zo'n 8-pitter uit DLD met voldoende ruimte en een berg vermogen.

Tja en een hobby kost geld. De 1 die verzuipt het in de voetbal kantine of koopt er ieder jaar een lading sportfietsen voor met bijbehorende attributen of maakt elk jaar diverse reizen en de ander zoals ik steekt een hoop geld in de oldtimer Benzen waar je weinig financieel van terugziet. Maar een lol dat je er van hebt :D

Baphi

Forumguru
Hmmm, een V12 uit Beieren klinkt me niet verkeerd in de oren, @Corné de Kluijver
!! Leuke vervanger voor de S2!!

@ertromp er zijn ook gekken met én een fietshobby én een oldtimerhobby én een fotografiehobby... Ik zei de gek ;)
Voor mij is de O2C echt een daily driver, niet echt een hobby. Maar ik geniet er wel elke dag van die ik er in rijd!!

Jese8

Ex-lid
Oh je zei het zo mooi. Ik dacht het namelijk wat u zei.

Zal inderdaad net een leuke citigo worden, maargoed, inversteren in een auto is in vele gevallen niet rendabel voor de bankrekening, wel voor de fun naruurlijk.

sitechris

Donateur
@Corné de Kluijver zijn dikke 5-series (bv 550i, M5) of AMG-tjes ook een optie? Er staat bij Marco Hof nog een leuke E63 AMG combi te koop om maar wat te noemen. 517 pk en een extreem brute atmo achtcilinder.

• Leuk
Waarderingen: CDK

CDK

Forumguru
@sitechris, zal eens ff gluren op de site van Marco, voor de bijtelling moet de auto wel 15 jaar oud zijn, in mijn geval als ik nog 1.5 jaar zou doorrijden mag het een auto zijn tot eind 2002 / begin 2003.

Edit: de Benz is van 2008, dus die valt af helaas, want is wel een dikke machine :thumbsup:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan Onderaan