dat sportonderstel is een dikke aanrader!
rijd veel beter, zeker niet minder comfortabel terwijl ik daar wel bang voor was, bij mij staat'ie ook nog eens op 18" maar is helemaal top!
volgens mij wel.... maar Andrehj weet dat vast en zekerIs dit hetzelfde verlaagd sportonderstel als de greenline modellen?
haha thanx gaat vast goed komen, maar nee..., geen trouw auto, die staat veilig in de hoek, wij zijn met een Airbus A380 naar een zonnig eiland vertrokken om daar op het strand te trouwenHey Corné, in dat geval: alvast heel veel geluk toegewenst en maak er een mooie dag van morgen enne... ik hoef zekers niet te vragen wat je trouwauto wordt he? :grin:
zaterdag de 24e stap ik in het huwelijksbootje
ben net weer een weekje terug van m'n honeymoon, zodra het een beetje weer is zal ik wat foto's maken en uploadenAch ja, je kunt immers niet je hele leven gelukkig blijven :winkie:
Toch gefeliciteerd!
By the way; kan je wat meer fotos neerzetten? Interieur, onder de motorkap? etc.
Afhankelijk van hoe de foto is gemaakt (direct jpg of in raw formaat) zijn de donkere partijen nog wel behoorlijk op te halen met een goed nabewerkingsprogramma. Dan komen de details wel naar voren.De strip met 'L&K' op het dash komt volgens mij tenminste niet goed tot z'n recht op de foto.