@Corné: voor de temperatuur van de inlaatlucht en de barometerstand wordt gecompenseerd in de berekening, volgens mij, en als ze het goed doen moeten ze ook de luchtvochtigheid meten en daarvoor compenseren. De correctiefactor staat ook op je uitdraai, correctiefactor die ze hebben toegepast is 1.008, nu weet ik niet of dat betekent dat ze het resultaat met 0,8% hebben verhoogd, of juist verlaagd, maar in elk geval geen overdreven correctie.
Standaard vermogen, is bij 1013,2 mbar barometerdruk, standaardtemperatuur is dacht ik afhankelijk van welke standaard er gebruikt wordt (DIN of NEN-norm), maar is in het ene geval volgens mij 0 graden Celsius, in het andere geval geloof ik 20 graden. De standaard luchtvochtigheid durf ik geen gissing naar te doen.
Overigens fabrieksopgave heb ik gekeken op je kenteken, dus is voor Skoda Superb, niet hetzelfde blok in Passat of Audi of Porsche.