Kirsten
Senior Member
Opvallend. Ik heb wel eens opzettelijk mijn mistlampen ingeschakeld op een slecht verlichtte weg en kon daarbij "om de hoek" niet echt een grote verbetering bemerken.. Inschakelen van mistlampen komt overigens op hetzelfde neer als de cornerfunctie, alleen aan 2 kanten tegelijk.
Maar goed, als het bij jou katten en konijnen levens redt dan is dat alleen maar goed !! :-)
Cornerverlichting doet nog iets meer, de koplampen draaien namelijk iets mee in de bocht.
In een omgeving waar het stikt van de beestjes is het echt super handig. Bij mij vorige auto had ik het niet en zag ik ze net te laat in de berm zitten. Gevolg allerlei rare acties om ze te ontwijken. Want ik, als echte dierenvriend, kan een week wakker liggen als ik zo'n pluizig konijntje raak.
Voor wat betreft de politie, ze zijn inderdaad net als onkruid. Zeker die mannen die 's avonds rondrijden en niks te doen hebben. Het is voor hun dan net een sport je aan te houden en je een half uur bezig te houden met dit soort nutteloze praatjes.
Ik merk wel dat ik er meer last van heb hier in het o zo mooie brabant dan in de Randstad, ik werk in Den Haag en daar kijken ze er niet eens naar. Die agenten hebben wellicht wel wat beters te doen.