Uit de Duitse prijslijst:Wanneer komt Skoda eindelijk met een instelbare snelheidsbegrenzer of speedlimiter zoals Renault en andere merken al jaren hebben naast de CC?
Geweldig voor in de stad en N-wegen. Dat geknoei met cc in en uitschakelen is vermoeiend en vervelend. CC is fijn voor de snelwegen en verder niet.
Weet iemand of je er zoiets op kan zetten?
Dit is aan te passen door bij instellingen naar ‘wagen’ te gaan en dan vervolgens daar de instellingen te selecteren. Hier Kun je de ACC aanpassenKan niet 123 een ander topic vinden voor mijn vraag.
Ik heb ACC op de nieuwe auto en zoek momenteel naar de instelling waarbij de ACC bij activeren in de "dichtsbij" stand blijft ipv standaard naar de "verre" stand gaat. Dus bij starten van de auto is de ACC aan, maar niet actief. Als ik hem dan actief maak tijdens rijden zie ik 3 strepen qua afstandhouder. Dan met de ACC hendel de zaak op de minimale afstand instellen. Mijn punt is dat ik dit niet elke rit wil doen, maar zoals vroeger eenmalig. Vorige auto had ik hem op de korte/dichtbij stand gezet en niet telkens de 3 strepen.
Weten jullie een oplossing?
Ik wist niet eens dat dat ook met de hendel kon. Hoe doe je dat? Werkt mogelijk alleen voor de O3 FL?