cruise control

JettaFreak

Actief lid
Van een van de PON ondersteunende fiscalisten heb ik begrepen dat de meerprijs van de CC lager is dan de BPM korting op de cruisecontrol. Het standaard aanbieden van cruisecontrol bracht daardoor de netto-prijs omlaag. Daarom is er ooit mee begonnen om het standaard aan te bieden. Samen met boordcomputer etc kan de totale bpm-korting dus wel oplopen. Speelt een beetje in de marge, maar bij een redelijk volume (PON) telt dit wel door.

Groet,

JettaFreak

Octavia_II

Actief lid
Mijn auto heeft een ochtendhumeur !!

' s Ochtends werkt de cruise control niet en 's avonds geen probleem.

Aaaaaargh om gek van te worden !

PS. gelukkig werkt het gaspedaal nog ;)

Matra_Murena

Actief lid
Helaas.................
Er zit zelfs geen lampje in! D.w.z. er zitten in de hele klokkenwinkel nergens lampjes, maar led´s. Achter het symbool van de cruisecontrol zit echter op de printplaat een open plek.... En wat er niet is kan ook niet geactiveerd worden lijkt me

Kan gewoon een Ledje in gestoken worden, maar het nut is naar mijn ening miniem. Als je de CC aan hebt gezet lijkt het mij logisch dat je dat zelf ook weet. Dus waarom een lampje om je te herinneren aan het feit dat je een tijdje geleden het knopje van de CC hebt ingedrukt en het gaspedaal al een tijdje niet hebt hoeven indrukken terwijl de wagen wel vooruit gaat??????

ad5000

Actief lid
Bij mijn nieuwe BE van 2007 werkt het lampje wel, alleen is het in tegenstelling tot alle andere auto's die ik heb gereden ORANJE i.p.v. GROEN?

Bij mijn nieuwe BE van 2007 werkt het lampje wel, alleen is het in tegenstelling tot alle andere auto's die ik heb gereden ORANJE i.p.v. GROEN?

Ik krijg deja vu :grin:
Mijn lampie is ook oranje :D

Evenals het lampje van ESP.. die zie ik deze dagen ook redelijk wat oplichten. Maar is goed om te weten dat ie het doet.

R

Rambolito

Vorig jaar heb ik nog een aantal leenauto's gereden, twee Jetta's en een Passat, uiteraard allemaal dezelfde cruise als de Skoda, de reacties hieronder lezende begrijp ik nu in ieder geval het tot twee keer uitvallen van de cruise op de Passat en een spontane accelaratie bij een van de Jetta's.

Verder vindt ik cruise op een stokje de reinste bagger, knoppen op het stuurwiel vindt ik nog het prettigst en daarnaast ook optisch een stuk aantrekkelijker. Maar dat is uiteraard voor iedereen weer anders.

Vastpluggen op 180, handje op de vangrails...

Bovenaan Onderaan