Dan had je vaker panne gehad. En niet te vergeten: wekelijkse updates.Zou de software in een Skoda op Windows draaien, misschien?
En niet te vergeten: wekelijkse updates.
Houdt Microsoft aub uit mijn auto
Vandaag bericht gehad van de dealer (Auto Wolstad Tilburg). Ik mag, hoewel mijn O2 nog niet zo lang uit de garantie is, toch de volle mep betalen voor een nieuwe cc-schakelaar. Of ik daarvoor even 200 euro op tafel wil leggen... :1884:
want de laatste brief die ik kreeg bevatte weer de standaardreactie "als de fabrieksgarantie is verlopen doen we helemaal niks meer". Ze begrijpen dus niet zoveel van het moderne consumentenrecht.
QUOTE]
Het is niet het punt van begrijpen maar het punt van laat de consument maar naar het gerecht gaan want dan valt zo en zo 90% van de consumenten al af !!
Totdat er weer een persoon opstapt die wel zijn recht opeist !!
Voorbeelden? de kromme schijven , het verhaal met de raambediening !! dit zijn langlopende zaken geweest die uiteindelijk in het voordeel van de consument zijn uitgevallen !!
Er zou eens een POL in dit forum moeten komen waar onze consumenten rechten instaan zodat elk van de forumlezers zijn rechten kan lezen !!
Tevens zou je eens de berichten gefilterd moeten hebben met problemen, zodat je een totaalbeeld van alle problemen krijgt. Zodat je ook een conclusie kunt trekken of iets struktueel voorkomt of een individueel probleem is ??
Het lijkt me toch dat wanneer je een onderdeel laat vervangen, je er vervolgens gewoon weer garantie op hebt. Zou mooi wezen, elk jaar een nieuwe cc handle laten vervangen.
Die van mij is spontaan weer gaan werken. Ik had het laten vervangen nog even uitgesteld, en nadat mijn koplamp stuk ging en deze vervangen was, werkte het gekke ding weer. Zal wel toeval zijn denk ik.
In ieder geval voordat de garantie verloopt laat ik hem vervangen. Markeer echter wel eerst de oude die erin zit, zodat ik zeker weet dat hij vervangen is.
Met zo'n antwoord kun je natuurlijk helemaal niks.Mijn dealer waarschuwde mij na de vervanging van de kolomschakelaar juist om dat tikje tegen het knopje niet te geven omdat de schakelaar daar gemakkelijk kapot van kan gaan.
Is je hele koplamp unit vervangen? Dan is allicht de spanning eraf geweest (accu eruit) waardoor de boordcomputer gereset is.Het lijkt me toch dat wanneer je een onderdeel laat vervangen, je er vervolgens gewoon weer garantie op hebt. Zou mooi wezen, elk jaar een nieuwe cc handle laten vervangen.
Die van mij is spontaan weer gaan werken. Ik had het laten vervangen nog even uitgesteld, en nadat mijn koplamp stuk ging en deze vervangen was, werkte het gekke ding weer. Zal wel toeval zijn denk ik.
In ieder geval voordat de garantie verloopt laat ik hem vervangen. Markeer echter wel eerst de oude die erin zit, zodat ik zeker weet dat hij vervangen is.