Als ik naar de bestanden kijk dan lijkt mij logo's zelf maken geen probleem: maak een afbeelding van 160 pixels breed en 120 hoog, en sla die op in 'png' formaat. Eventueel de 'achtegrond' transparant maken, ik zie dat dit bij veel logo's het geval is. Met een gratis programma als IrfanView kan dit allemaal prima. Als het niet lukt, geef dan even de gewenste zender aan, dan maak ik hem voor je.Heeft iemand toevallig zenderlogo's voor de NPO-zenders en misschien nog andere zenders die niet zijn te downloaden via de bekende link?
Ik dacht dat ze ook eventueel zelf gemaakt konden worden.
Iemand hier ervaring mee?
Waaraan moeten de logo's voldoen que afmetingen en grootte van het bestand e.d.?
Ik had deze al gedownload, maar daar staan de nieuwe NPO logo's van Radio 1 t/m 6 niet bij. (Wel de gewone Radio 1 t/m 6 logo's.) Daarnaast mis ik daar ook de NPO Top 2000, NPO FunX, Sublime You, Sky Radio Xmas en Radio 10 Gold logo's.Bij Volkswagen kan je ze volgens mij gewoon downloaden. Daar staan ook de NPO zenders in.
Zie het Columbus mib draadje maar even.
helemaal mee eens, de kwaliteit is ruk van DAB, het voordeel wat mij betreft is het goede ontvangst...Vraagje: hoe vinden jullie de kwaliteit van DAB vs FM?
Ik dacht laatst; wat een vol geluid! Bleek mijn vriendin de radio op FM te hebben gezet en na wat vergelijk; verdomd. De DAB is een stuk minder vol qua geluid dan FM, dus behalve de extra informatie ben ik niet echt te spreken over de kwaliteit; ligt dat aan mij of hebben jullie die ervaring ook?
helemaal mee eens, de kwaliteit is ruk van DAB, het voordeel wat mij betreft is het goede ontvangst...