Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
Nee, idd wat is daar nu raar aan? het oog wil ook wat (vind ik)!
En trouwens er zijn mensen die roken in 2-3 maanden een complete Thule box op, anderen geven het uit aan dure kleding en sommigen aan auto poetsmiddelen of kopen een Oldtimer....
Kortom, je kunt niet oordelen over het uitgave patroon van iemand anders dan jezelf.....
@Skoda-MAN dat was de onbekendheid met het LIDL alternatief (en Skoda forum). Had ook op marktplaats kunnen kijken voor 2e hands.......moet me volgende keer beter voorbereiden....
@SkodaMan Ik ook eigenlijk wel al is 130 euro prijs verschil in dit geval best aanzienlijk. Gebruik ze 1 maal per jaar tijdens vakantie en de LIDL dragers zouden daar goed genoeg voor moeten zijn. Rij ook nooit harder dan 130-140 met dak koffer.
Overigens: als je op de link klikt in bericht van @kemakech dan zie je dat er ook universele auto rolgordijnen aangeboden worden voor een erg lage prijs. En die zou ik dus never nooit niet kopen, zien er nml niet uit. Dan liever investeren in Sonniboys of vergelijkbaar.
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.