Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
@JeeJeeR Ik weet niet wat je bedoelt. Vermoedelijk heb je andere dragers dan ik, want de mijne van de Lidl (inderdaad die mplus Brio's die VWim linkt) hebben gewoon rubberen klemdelen. Geen plastic.
De oude aanbieding had betrekking op deze apparaten: http://www.flli-menabo.it/mnb_upload/70254__BRIO.pdf
De nieuwe lijken een nieuwe versie te zijn, maar van dezelfde fabrikant (beide de Brio). Misschien dat de nieuwe een mooi rubbertje erbij hebben gekregen. Overigens heb ik niet de indruk dat de oude krassen omdat de pasvorm van de voetjes zo perfect aan sluit.
Op aanraden van een collega heb ik woensdag ook nog een setje van de Lidl op de kop weten te tikken. Er zit in de klemmen op de klauw zelf een rubberenstrip. Op het zijklemmetje/duim zit een plastic kapje.
Net de Lidl dakdragers geprobeerd op de auto van mijn vrouw. Op de Peugeot 206sw passen ze goed. Makkelijk te monteren. Enige is dat je beetje moet "graven" in het "inbusgat" om de inbussleutel erin te krijgen
Voor de rest prima voor 35 eur. Een dat voor twee auto's in huis....
Deze site maakt gebruik van cookies om de inhoud te personaliseren, jouw ervaring aan te passen en om je ingelogd te houden als jij je registreert.
Door deze site te blijven gebruiken, stem je in met ons gebruik van cookies.