darkprojectx
Forumguru
Helaas was mijn vorige voorstel topic niet zo lekker uit de verf gekomen en is al een tijdje geleden gesloten. Leek me wel zo netjes om even een nieuw topic aan te maken.
De mensen van de afgelopen Skoda meeting zullen mij wel al gesproken/gezien hebben,
maar voor degene waarbij dit niet het geval was;
Baasje :
Ik ben Erik uit Noord Limburg, bouwjaar 1982 en ik vind autos opzich wel leuk zeg maar.
Verder is fotografie een grote hobby van me en ik ben nooit te beroerd om iemand ergens mee te helpen.
Beestje:
Skoda Fabia mk1 Combi
2.0 8V AZL (benzine) motor a 115 pk
Met hier en daar wat aanpassingen :xyxthumbs:
Toevallig vandaag 2x pics geschoten, het kan zomaar druk zijn op de vrije dag, foto's zijn uiteraard klikbaar.
Vanmiddag met een vriend om een rollingshot van mn auto te maken:
En vanmorgen met Koen, ook wel sinds kort hier bekend als BoesBoes:
Waarschijnlijk komen er wel wat meer fotos in dit topic, ben een beetje uitgebouwd aan de auto haha..
Komende maand komt er wel nog een leuke kleine update, maar later hierover meer.
De mensen van de afgelopen Skoda meeting zullen mij wel al gesproken/gezien hebben,
maar voor degene waarbij dit niet het geval was;
Baasje :
Ik ben Erik uit Noord Limburg, bouwjaar 1982 en ik vind autos opzich wel leuk zeg maar.
Verder is fotografie een grote hobby van me en ik ben nooit te beroerd om iemand ergens mee te helpen.
Beestje:
Skoda Fabia mk1 Combi
2.0 8V AZL (benzine) motor a 115 pk
Met hier en daar wat aanpassingen :xyxthumbs:
Toevallig vandaag 2x pics geschoten, het kan zomaar druk zijn op de vrije dag, foto's zijn uiteraard klikbaar.
Vanmiddag met een vriend om een rollingshot van mn auto te maken:
En vanmorgen met Koen, ook wel sinds kort hier bekend als BoesBoes:
Waarschijnlijk komen er wel wat meer fotos in dit topic, ben een beetje uitgebouwd aan de auto haha..
Komende maand komt er wel nog een leuke kleine update, maar later hierover meer.