Darkproject x Fabia mk1 Combi

turboturbo

Forumguru
smoked verlichting

Ah, zo. Duidelijk.
Dus "hobbiebob" maakt dit :laugh:

Maar dit is wat de fabrikant + instanties bedoelden / toelaatbaar achtten.

Op laatste foto is trouwens goed te zien dat de reflectoren unit minder of niet dat smoke effect hebben inderdaad....

Wat zit ik trouwens een (jouw!) Skoda forum te vervuilen met Slopel pica's....! :icon_smile_dead: Sorry - ik zal de plaatjes wel clickable maken...

darkprojectx

Forumguru
Zo.. weer terug van een roadtrip met mn broer :xyxthumbs:

In 4 dagen tijd door Duitsland, Oostenrijk, Zwitserland, Italien geblazen,
met toch wel als hoogte punt (letterlijk en figuurlijk) de Stelvio pas in Italie

Wapen of choice, de M3. Foto gemaakt bovenaan de Stelvio pas

darkprojectx

Forumguru
Gisteren op jacht geweest naar vallende sterren om te fotograferen, echter vielen er 2 dus dat schoot niet op.
Vanavond en morgenavond schijnt het iets harder te regenen (voor de liefhebbers onder ons)

Dus ja.. daar sta je dan op zo'n heide.. dan maar van de auto :rolleyes:

Cuprani

Actief lid
Zijn die sterren er in geshopt? Of van 2 foto's 1 foto gemaakt?

Mooi plaatje, maar lijkt bijna te mooi om echt te zijn omdat je in het midden nog de wolken en lucht ziet..

darkprojectx

Forumguru
de foto is echt, deze is eerst naar zwart wit omgezet, daarna een tint gegeven (oranje achtig) en hierna zijn alle sterren stuk voor stuk in 2 felheidslagen weer wit gemaakt waardoor ze er meer uitkomen.
Er zijn dus geen sterren bijgetekend maar de foto is wel bewerkt.
Het gaat mij altijd om het eindresultaat en niet om hoe puur de foto is :xyxthumbs:

djmshell

Senior Member
Tja, wat moet ik WEER zeggen ?? Die foto's van jouw zijn echt fantastich !!!.

+1

Je zal je camera ook vast meenemen naar de meeting,
Misschien kan ik nog wat leren,
Sta altijd te kwijlen bij je fotos, en denk dan kon ik dat maar. Zulke mooie plaatjes schieten. en dn bewerken met een fantastiche resultaat.

darkprojectx

Forumguru
hmm IE10 en Windows 8 is niet echt een succes om een stukje hier te typen, uploaden foto lukt niet en de enter werkt niet?

darkprojectx

Forumguru
Gelukkig ook nog een computer met Windows 7 en IE9 in de tent :xyxthumbs:

De auto doet het prima, morgen mag hij even naar de VW dealer voor een kleine beurt. Hij zal dan ook gelijk nieuwe bougies krijgen.
Kan hij er weer ff tegen :rolleyes:

En uiteraard alweer voorzorgsmaatregelen getroffen... beter safe then sorry!

IMG_20130318_222750.jpg

Bovenaan Onderaan